Sterke drank op camping?
Eerste ongelezen • 14 berichten
• Pagina 1 van 1
- Rick

- Feedback:
Sterke drank op camping?
Hey iedereen,
Ik vroeg me af of ze bij de controle aan de campingingang moeilijk doen over sterke drank (in een plastic fles, geen glas natuurlijk)? Op de Graspopsite zelf vind ik er niks over terug, maar ik zou graag willen weten of het toegelaten is of niet voor ze alles wegsmijten in de container. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vroeg me af of ze bij de controle aan de campingingang moeilijk doen over sterke drank (in een plastic fles, geen glas natuurlijk)? Op de Graspopsite zelf vind ik er niks over terug, maar ik zou graag willen weten of het toegelaten is of niet voor ze alles wegsmijten in de container. Heeft iemand hier ervaring mee?
0
Advertisement
- Smetsar

-
- Feedback:
Re: Sterke drank op camping?
In principe is het verboden dacht ik, maar een goede smokkelaar vindt altijd manieren om het binnen te krijgen hé 
0
Take what you can, give nothing back!
- MissMetal
- The number of the beast
-
- Feedback:
Creatief denken is de boodschap 
0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters
- Smetsar

-
- Feedback:
Rick the Smuggler!
Klinkt al goed, nu is het aan gij om het waar te maken
Klinkt al goed, nu is het aan gij om het waar te maken
0
Take what you can, give nothing back!
- Rick

- Feedback:
Haha, enige tips? Was van plan om toch wel een aantal flessen mee te nemen, moest ik deze in frisdrankflessen doen (die dezelfde kleur hebben als wat er normaal inzit), denk je dat ze die zouden opendoen en controleren? Zou het wat vergaand vinden maar ik heb de security al meer rare stoten weten te doen
0
- vulli

- Feedback:
Rick schreef:Haha, enige tips? Was van plan om toch wel een aantal flessen mee te nemen, moest ik deze in frisdrankflessen doen (die dezelfde kleur hebben als wat er normaal inzit), denk je dat ze die zouden opendoen en controleren? Zou het wat vergaand vinden maar ik heb de security al meer rare stoten weten te doen
Ik stop de flessen altijd in mijn slaapzak
0
- Lord Lexy

-
- Feedback:
Deze heb ik zelf nooit toegepast, maar lijkt me wel te doen.
Neem een plastic fles frisdrank, en maak onderaan een gaatje. Laat de frisdrank uit het gaatje lopen en vul nadien met de drank van uw keuze. Maak het gaatje onderaan dicht door het gat te bedekken met een stevig stuk plastic (vb. van een andere fles), dat zeker groter is dan het gat. Brand/smelt de randen van het stukje plastic zodat het gat terug sluit. Als het stukje plastic groot genoeg is kan zal de gesmolten plastic niet in het gat en je drank valt, en kan je het stukje ook goed vastmaken.
Het grote voordeel van deze techniek is dat de stop van de fles er nog uitziet alsof de fles niet is open geweest. Nadeel is dat je het gat góéd moet sluiten om lekken te voorkomen.
Neem een plastic fles frisdrank, en maak onderaan een gaatje. Laat de frisdrank uit het gaatje lopen en vul nadien met de drank van uw keuze. Maak het gaatje onderaan dicht door het gat te bedekken met een stevig stuk plastic (vb. van een andere fles), dat zeker groter is dan het gat. Brand/smelt de randen van het stukje plastic zodat het gat terug sluit. Als het stukje plastic groot genoeg is kan zal de gesmolten plastic niet in het gat en je drank valt, en kan je het stukje ook goed vastmaken.
Het grote voordeel van deze techniek is dat de stop van de fles er nog uitziet alsof de fles niet is open geweest. Nadeel is dat je het gat góéd moet sluiten om lekken te voorkomen.
0
- heavydeathmetal
- Ashladan member
-
- Feedback:
hoe zit dat met wiet?:$ controleren ze daar op? en is dat dan inleveren en doorlopen of politie en heel dat circus?:
0
- Leviathan
- Ashladan member
-
- Feedback:
een trek-rugzak controleren ze volgens mij niet
we waren er vorig jaar met 8 en diegene met de reistas mee had werd gecheckt
toeval?... misschien
we waren er vorig jaar met 8 en diegene met de reistas mee had werd gecheckt
toeval?... misschien
0
- Leviathan
- Ashladan member
-
- Feedback:
heavydeathmetal schreef:hoe zit dat met wiet?:$ controleren ze daar op? en is dat dan inleveren en doorlopen of politie en heel dat circus?:
als ge een duitse scheper ziet staan bij de controle hoop ik voor
u dat ge het op een propere plaats heb weggemoffeld
0
- MissMetal
- The number of the beast
-
- Feedback:
Leviathan schreef:heavydeathmetal schreef:hoe zit dat met wiet?:$ controleren ze daar op? en is dat dan inleveren en doorlopen of politie en heel dat circus?:
als ge een duitse scheper ziet staan bij de controle hoop ik voor
u dat ge het op een propere plaats heb weggemoffeld
*ziet een beeld voor zich met een gigantische helga-verpleegster die de plastic handschoenen laat knallen: "buig u eens voorover manneke" *
Qua drank: ik zorg gewoon dat de kleuren kloppen, en dat de helft van de flesjes werkelijk het juiste bevatten...
0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters
- pigkiller

- Feedback:
enige tip is: plastiek fles
dan gaan ze niet echt zagen denk ik, vooral niet als je oplet welke kleuren je drank is. Groen zal wss wel pisang ofzo zijn ;O
0
- Pwnageboy

- Feedback:
Ghehe * Ziet nogsteeds het beeld voor zich wat ik nooit meer vergeet *
Wietcontrole? Ik weet niet of het toevallig bij die security gozer was of standaard.. maar ik herinner me een controle waar ze een sigarenDOOS opendeden, vol wiet ik gok zon 40 gram, hij kijkt een keertje, doet het doosje weer terug, terug in de tas en doorlopen maar..
Verder weet ik eigenlijk niet echt hoe ze controleren.
P.s. zelfs de security vroeg om wiet aan me dus het zal allemaal wel meevallen..
Ik weet ook niet of er verschil is in donderdag en of overige dagen? Mijn controle was voelen van de tas aan de buitenkant....
Btw het beste werkt natuurlijk altijd nog drank of dus wiet in een ander object te doen, zoals idd de slaapzak, kussenslopen, potten gel en noem maar op.. Zoveel tijd om alles te checken hebben ze niet
Wietcontrole? Ik weet niet of het toevallig bij die security gozer was of standaard.. maar ik herinner me een controle waar ze een sigarenDOOS opendeden, vol wiet ik gok zon 40 gram, hij kijkt een keertje, doet het doosje weer terug, terug in de tas en doorlopen maar..
Verder weet ik eigenlijk niet echt hoe ze controleren.
P.s. zelfs de security vroeg om wiet aan me dus het zal allemaal wel meevallen..
Ik weet ook niet of er verschil is in donderdag en of overige dagen? Mijn controle was voelen van de tas aan de buitenkant....
Btw het beste werkt natuurlijk altijd nog drank of dus wiet in een ander object te doen, zoals idd de slaapzak, kussenslopen, potten gel en noem maar op.. Zoveel tijd om alles te checken hebben ze niet
0
- Leviathan
- Ashladan member
-
- Feedback:
Pwnageboy schreef:... een sigarenDOOS opendeden, vol wiet ik gok zon 40 gram...
Ik weet... euh... vanhoren zeggen dat er zo'n een goede 20g kan in een ijsdoos van een liter

tenzij het de sigarendoos van Mary Poppins is kan er hier volgens mij geen 40g in
0
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Graspop metal meeting