Prijzen Festivalwinkel
Eerste ongelezen • 12 berichten
• Pagina 1 van 1
- Adnihil

-
- Feedback:
Prijzen Festivalwinkel
Hallo,
Elke keer dat ik naar een festival ga neem ik een grote hoeveelheid bier mee, omdat het op de festivalweide zelf te veel kost.
Waarschijnlijk doen jullie dit zelf ook wel en weten jullie hoe lastig dat kan zijn! Zakken die scheuren, blikjes die barsten, en eerdat je daar bent is je bier al warm.
Maar nu las ik net op de site van Graspop dat er in de festivalwinkel op de camping drank te koop is aan 'supermarktprijzen'. Maarjah daarmee ben ik niet veel :p (aangezien het een Express is, die zijn altijd véél duurder dan de grote winkels).
Dus mijn vraag is, weet er iemand hoeveel ze vragen voor een sixpack halve liters Jupiler?
Als dit niet té veel duurder is dan in andere winkels zou dit mijn heenreis echt duizend keer makkelijker maken!
Elke keer dat ik naar een festival ga neem ik een grote hoeveelheid bier mee, omdat het op de festivalweide zelf te veel kost.
Waarschijnlijk doen jullie dit zelf ook wel en weten jullie hoe lastig dat kan zijn! Zakken die scheuren, blikjes die barsten, en eerdat je daar bent is je bier al warm.
Maar nu las ik net op de site van Graspop dat er in de festivalwinkel op de camping drank te koop is aan 'supermarktprijzen'. Maarjah daarmee ben ik niet veel :p (aangezien het een Express is, die zijn altijd véél duurder dan de grote winkels).
Dus mijn vraag is, weet er iemand hoeveel ze vragen voor een sixpack halve liters Jupiler?
Als dit niet té veel duurder is dan in andere winkels zou dit mijn heenreis echt duizend keer makkelijker maken!
0
Advertisement
- number_17

-
- Feedback:
Re: Prijzen Festivalwinkel
Niet doen! De wachtrij voor die supermarkt is minimaal 2 uur.
Dat is eht niet waard.
Dat is eht niet waard.
0
- Smetsar

-
- Feedback:
Dat raad in inderdaad ook ten zeerste af!
Een goed alternatief is de shuttlebus naar Mol nemen en daar in een echte GB uw bier gaan halen. Het zal goedkoper zijn en je hoeft zo lang niet te wachten. Eén nadeel is dat je wel een hele tijd onderweg bent. Dus als je 's middags bands wil zien, doe je dit best 's morgens.
Een goed alternatief is de shuttlebus naar Mol nemen en daar in een echte GB uw bier gaan halen. Het zal goedkoper zijn en je hoeft zo lang niet te wachten. Eén nadeel is dat je wel een hele tijd onderweg bent. Dus als je 's middags bands wil zien, doe je dit best 's morgens.
0
Take what you can, give nothing back!
- demon

-
- Feedback:
Wat hebben ze eigenlijk in die winkel? 

0
what was won? what whas lost? will our deeds be remembered? Are they written on stone or in sand?
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!
- number_17

-
- Feedback:
demon schreef:Wat hebben ze eigenlijk in die winkel?
Mini supermarkt, zoals die op het station enzo.
Drank, brood, beleg en vlees.
En natuurlijk camping spullen.
0
- mrds
- Ashladan Hero
-
- Feedback:
Idd, die rijen zijn echt verschrikkelijk, ga je daar dood van de honger of dorst besluit je uiteindelijk toch naar de weide te gaan 
0
Koning? ik ben een foking GOOOOD
De naam is Hoos... Dimi Windhoos!
De naam is Hoos... Dimi Windhoos!
- MissMetal
- The number of the beast
-
- Feedback:
Eigenlijk nog nooit naar die winkel geweest.... drank neem ik mee, eten vind ik wel in de 24h zone...
0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters
- i-mac
- Ashladan member
-
- Feedback:
Met een klein karretje kan je al heel wat mee sleuren. De winkel is altijd een gok. Vorig jaar zat ik er vlakbij, en kon ik zien of de rij te doen was. Eenmaal binnen, deed ik snel mijn boodschappen. Zo moesten de anderen niet te lang wachten. Sommigen maken er echter een spelletje van om daar veel te lang rond te neuzen. En de security laat maar een bepaald aantal mensen binnen.
De prijzen vallen best mee. Maar als ik het me goed herinner, hebben ze er geen bier of Cola. Dit om je drank te doen kopen op de weide of 24u zone. En de prijzen van de drank op de festivals is een schande. Je betaalt wel heel veel voor heel weinig. Ik begrijp dat niet goed. Mochten ze de prijzen wat doen zakken, dan kopen de mensen meer dan waarschijnlijk veel meer drank.
De prijzen vallen best mee. Maar als ik het me goed herinner, hebben ze er geen bier of Cola. Dit om je drank te doen kopen op de weide of 24u zone. En de prijzen van de drank op de festivals is een schande. Je betaalt wel heel veel voor heel weinig. Ik begrijp dat niet goed. Mochten ze de prijzen wat doen zakken, dan kopen de mensen meer dan waarschijnlijk veel meer drank.
0
- Adnihil

-
- Feedback:
Jah, dat is de rede dat ik zelf nog nooit binnen ben geweest in de winkel :pnumber_17 schreef:Niet doen! De wachtrij voor die supermarkt is minimaal 2 uur.
Dat is een goed idee!Smetsar schreef:Een goed alternatief is de shuttlebus naar Mol nemen en daar in een echte GB uw bier gaan halen.
We gaan donderdag al rond de middag gaan, dus dan kunnen er al mensen bier gaan kopen terwijl de anderen plaats houden in de file (we willen goeie plaatsen op de camping!)
Dan blijft er mij niet veel keus over :pi-mac schreef:De prijzen vallen best mee. Maar als ik het me goed herinner, hebben ze er geen bier of Cola.
0
- jehowi
- Ashladan member
-
- Feedback:
Het enige wat ik mij herinner van drank is Aquarius en water. De prijzen vielen inderdaad wel goed mee moet ik zeggen. En twee uur wachten is overdreven :d als je 's avonds gaat of 's morgens vroeg dan ben je op een half uur binnen.
0
11 maart: Within Temptation @ Muziekgebouw Eindhoven
24 mei: Judas Priest & Saxon @ Lotto Arena Antwerpen
01-03 juni: Rock Am Ring
22-24 juni: Graspop Metal Meeting
16 juli: Blues Peer met John Fogerty
27 Juli: Suikerrock
5 en 7 augustus: Lokerse Feesten
19 augustus: Vostertfeesten
7 en 8 september: Appelpop
13 november: Within Temptation @ Sportpaleis
24 mei: Judas Priest & Saxon @ Lotto Arena Antwerpen
01-03 juni: Rock Am Ring
22-24 juni: Graspop Metal Meeting
16 juli: Blues Peer met John Fogerty
27 Juli: Suikerrock
5 en 7 augustus: Lokerse Feesten
19 augustus: Vostertfeesten
7 en 8 september: Appelpop
13 november: Within Temptation @ Sportpaleis
- Adnihil

-
- Feedback:
Idem voor de douches. Het is heel gemakkelijk om de grote menigte te vermijden als je gewoon een half uurtje vroeger gaat!jehowi schreef:Het enige wat ik mij herinner van drank is Aquarius en water. De prijzen vielen inderdaad wel goed mee moet ik zeggen. En twee uur wachten is overdreven :d als je 's avonds gaat of 's morgens vroeg dan ben je op een half uur binnen.
0
- Lord Lexy

-
- Feedback:
Hetzelfde als jehowi: de prijzen vallen heel goed mee, en de wachttijden kan je vermijden door iets vroeger op te staan. Als je tegen pakweg negen uur naar de winkel gaat ben je op een kwartiertje binnen en buiten.
0
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Graspop metal meeting