Mogelijke Lijn staking 24 juni
Eerste ongelezen • 7 berichten
• Pagina 1 van 1
- demon

-
- Feedback:
Mogelijke Lijn staking 24 juni
als de directie van De Lijn op 20 juni geen volwaardig voorstel doet, wil men op vrijdag 24 juni nog eens het werk neerleggen.
Komt wel zeer slecht uit, voornamelijk voor de pendelbussen tussen Mol en GMM en de andere...
0
what was won? what whas lost? will our deeds be remembered? Are they written on stone or in sand?
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!
Advertisement
- Hagar_The_Dark
- Ashladan member
-
- Feedback:
Re: Mogelijke Lijn staking 24 juni
Never trust public transport!
Anyway chance dat ik al van donderdag euhm... granensapjes aan het drinken ben op de camping
Anyway chance dat ik al van donderdag euhm... granensapjes aan het drinken ben op de camping
0
23/05 Judas Priest, Saxon @ Lotto Arena
28/05 Werchter Boutique
13/06 Anthrax @ Trix
22-24/06 Graspop
29/06-01/07 Dijlefeesten
02-04/08 Wacken
15/10 Sabaton @ AB
18/10 Overkill @ Trix
28/05 Werchter Boutique
13/06 Anthrax @ Trix
22-24/06 Graspop
29/06-01/07 Dijlefeesten
02-04/08 Wacken
15/10 Sabaton @ AB
18/10 Overkill @ Trix
- Blessed_Are_The_Sick
- Ashladan member
-
- Feedback:
- 75metallicat
- Metalgodin
-
- Feedback:
Stel dat ze zouden gaan staken, wat mij persoonlijk niet veel uitmaakt want ga overal met de auto naartoe, maar aangezien ik soms aan mijn medemens denk reageer ik toch maar even...
Dan vermoed ik dat de GMM organisatie wel privé-pendelbussen inhuurt zalle.
De lijndiensten zijn bij de prijs van een ticket inbegrepen, dus ze moeten ook zorgen dat het volk tot in Dessel geraakt.
Als ze er niet geraken, consumeren ze ook niks, ...
Dan vermoed ik dat de GMM organisatie wel privé-pendelbussen inhuurt zalle.
De lijndiensten zijn bij de prijs van een ticket inbegrepen, dus ze moeten ook zorgen dat het volk tot in Dessel geraakt.
Als ze er niet geraken, consumeren ze ook niks, ...
0
Wij vrouwen worden als engel geboren...wanneer iemand onze vleugels breekt, vliegen wij gewoon verder.....op een bezem!
- MissMetal
- The number of the beast
-
- Feedback:
moehahahahahahah, mijn broer mag enkel mee vanaf donderdag als hij op zijn rapport meer dan 80% heeft, en anders moet hij achterkomen met bus (van huis naar station) - trein - bus (van station naar graspop) op *tromgeroffel* jawel!!! vrijdag 24 juni

Ik denk dat hij net wat extra motivatie gekregen heeft voor zijn examens, om toch maar met mij mee te mogen vanaf donderdag
Ik denk dat hij net wat extra motivatie gekregen heeft voor zijn examens, om toch maar met mij mee te mogen vanaf donderdag
0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters
- Hotep
- Ashladan member
-
- Feedback:
transportcontracten zijn resultatenverbindtenissen --> de partij die het transport regelt is verplicht de personen die hij/zij moet transporteren op locatie te brengen, indien niet --> schadevergoeding.
Dus als DeLijn geen enorme hoeveelheid verlies wilt, en geen duizenden schadevergoedingen wilt, dan zullen ze best wel zorgen dat die staking het transport naar GMM niet treft.
Dus als DeLijn geen enorme hoeveelheid verlies wilt, en geen duizenden schadevergoedingen wilt, dan zullen ze best wel zorgen dat die staking het transport naar GMM niet treft.
0
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Graspop metal meeting