Ashladan op Facebook Ashladan op Twitter Ashladan op Google Plus Ashladan forum feed

Kamperen buiten GMM terrein

Headbangen maar!
Ashladan member
Feedback:

Kamperen buiten GMM terrein

Berichtdoor Fridge » 01 dec 2010, 23:24

Aangezien er vorig jaar (en ook dat jaar ervoor) toch veel is verdwenen vanaf de festival camping hebben wij het plan opgevat om op een reguliere camping in de buurt te gaan staan. Er zijn een aantal campings in de buurt zoals Zilverstrand in Mol en Campina Strand in Dessel. Hotel zou ook een optie zijn maar dat is me eerlijk gezegd te kostbaar.

Nu is mijn vraag: zijn er meer die dit doen?
En hoe is het met het taxivervoer gesteld in Dessel/Mol?
0
Twitter - Last.fm - Fridge.nl

"Of all the Things I've ever Lost, I miss my Mind the most."
© Ozzy Osbourne

Advertisement

Ashladan member
Feedback:

Re: Kamperen buiten GMM terrein

Berichtdoor i-mac » 02 dec 2010, 18:00

Eigenlijk is dit een buitenkans voor de lokale chiro en/of scouts. Mits toestemming kunnen ze een camping bouwen. Dat kost natuurlijk wel een cent, maar dat verdienen ze meer dan waarschijnlijk weer even snel terug. Vraag rest of de gemeente Dessel ermee zal akkoord gaan.

Maar ik denk dat er in de buurt een paar goede plaatsen zijn om een tijdelijke camping aan te leggen.
0

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor Jamoll » 02 dec 2010, 18:04

i-mac schreef:Eigenlijk is dit een buitenkans voor de lokale chiro en/of scouts. Mits toestemming kunnen ze een camping bouwen. Dat kost natuurlijk wel een cent, maar dat verdienen ze meer dan waarschijnlijk weer even snel terug. Vraag rest of de gemeente Dessel ermee zal akkoord gaan.

Maar ik denk dat er in de buurt een paar goede plaatsen zijn om een tijdelijke camping aan te leggen.

Dat lijkt me nu juist geen goed idee. Die camping zo bij het festival inbegrepen houdt potentiële dieven nog enigszins buiten de deur. Die moeten immers ook een festivalticket kopen om op de camping te geraken. Dit is uiteraard anders als men gewoon een openbare camping los van het festival zou gaan gebruiken als extra optie. Dan is alle beveiliging in één klap helemaal weg en kunnen dieven ongestoord hun gang gaan. Wie gaat immers daar controleren of gij van Graspop zijt of niet?
0

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor i-mac » 02 dec 2010, 18:39

Hoe gaat dat bv. in Werchter? Daar zijn alle campings in privé handen. Is daar dan geen veiligheid?

En als ik de vergelijking mag maken met Pukkelpop, daar is er wel controle, maar wordt er gestolen dat het niet meer mooi is (ik spreek van ondervinding). Het grote probleem is dat als een festivalhanger voor één dag naar PP gaat, hij van de dag ervoor, tot de dag na erna mag blijven. Op die manier maak je het voor dieven heel gemakkelijk. Ze kopen een ticket voor één dag, en beroven dan de brave festivalhanger. Maar goed, het is een fenomeen dat je moeilijk kan uitroeien.
0

Metalgodin
Feedback:

Berichtdoor 75metallicat » 02 dec 2010, 18:42

Ik weet dat het Zilverstrand en het Zilvermeer (haal die 2 altijd door elkaar) wel goede campings zijn.
Kunt er deftig douchen, eventueel zwemmen, zijt ge meteen van die duffe katerkop af :mrgreen: ;thumbs maar met taxi's zal het toch nogal prijzig uitkomen op den duur.
Als ge met een kliek zijt kunt ge de kosten natuurlijk delen maar dan nog.
Weet niet of ge er ene vast kunt krijgen?
En van tevoren ene reserveren met een ophaaltijd is ook stom, ge weet nooit of ge ergens in de metaldome ofzo wilt blijven hangen :?

Ik zou op de GMM camping blijven en ne locker pakken. Denk ik.
Als ik 't voor het kiezen had he.
0
Wij vrouwen worden als engel geboren...wanneer iemand onze vleugels breekt, vliegen wij gewoon verder.....op een bezem!

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor Hagar_The_Dark » 02 dec 2010, 19:56

i-mac schreef:Hoe gaat dat bv. in Werchter? Daar zijn alle campings in privé handen. Is daar dan geen veiligheid?

En als ik de vergelijking mag maken met Pukkelpop, daar is er wel controle, maar wordt er gestolen dat het niet meer mooi is (ik spreek van ondervinding). Het grote probleem is dat als een festivalhanger voor één dag naar PP gaat, hij van de dag ervoor, tot de dag na erna mag blijven. Op die manier maak je het voor dieven heel gemakkelijk. Ze kopen een ticket voor één dag, en beroven dan de brave festivalhanger. Maar goed, het is een fenomeen dat je moeilijk kan uitroeien.

Ik heb vorig jaar ook Werchter gedaan en op de camping waar ik zat liep er security rond...
Is natuurlijk wel gemakkelijker met kleine campings om preventief te zijn..
0
23/05 Judas Priest, Saxon @ Lotto Arena
28/05 Werchter Boutique
13/06 Anthrax @ Trix
22-24/06 Graspop
29/06-01/07 Dijlefeesten
02-04/08 Wacken
15/10 Sabaton @ AB
18/10 Overkill @ Trix

Ashladan newbie
Feedback:

Berichtdoor metalmike » 02 dec 2010, 20:55

Fridge schreef:Aangezien er vorig jaar (en ook dat jaar ervoor) toch veel is verdwenen vanaf de festival camping hebben wij het plan opgevat om op een reguliere camping in de buurt te gaan staan. Er zijn een aantal campings in de buurt zoals Zilverstrand in Mol en Campina Strand in Dessel. Hotel zou ook een optie zijn maar dat is me eerlijk gezegd te kostbaar.

Nu is mijn vraag: zijn er meer die dit doen?
En hoe is het met het taxivervoer gesteld in Dessel/Mol?

hallo ik heb dit jaar ook op een externe camping gestaan campina strand leuke mensen en mooie locatie de eigenaar zorgt er voor dat al graspoppers bij elkaar staan wat altijd wel leuk is ik ga er volgend jaar terug verblijven het is ook veel rustiger daar als je wil slapen en zo en prijzen zijn ook nog niet zo duur
ik heb de aftand van de camping naar fesival met de wagen gedaan en dat ging perfeck ging op de combi ticket parking staan en kon s avonds gewoon met de auto weg rijden over taxi prijzen weet ik niet echt veel
0

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor i-mac » 02 dec 2010, 22:28

Desnoods neem ik een fiets mee, en maak dan de verplaatsing tussen de camping en de weide hiermee. En een goed slot uiteraard 8)
0

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor Fridge » 02 dec 2010, 22:43

75metallicat schreef:Ik zou op de GMM camping blijven en ne locker pakken. Denk ik.

Ik kan mijn tent, stoelen en andere persoonlijk zaken ook niet in kwijt, we willen ook niet meer op de GMM camping staan en hebben al geboekt voor Zilverstrand. Het gaat er mij gewoon om of er altijd wel taxi's beschikbaar zijn vanaf het festival terrein. Dat geld vind ik dan minder belangrijk ;)
0
Laatst bijgewerkt door Fridge op 02 dec 2010, 22:47, in totaal 1 keer bewerkt

© Ozzy Osbourne

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor Fridge » 02 dec 2010, 22:47

metalmike schreef:ik heb de aftand van de camping naar fesival met de wagen gedaan en dat ging perfeck ging op de combi ticket parking staan en kon s avonds gewoon met de auto weg rijden over taxi prijzen weet ik niet echt veel

Dat is voor ons geen optie, of het is in België niet strafbaar om met alcohol te rijden :lol:
Een fiets zoals i-mac zegt is dan weer wel een optie, daar kom je altijd wel mee weg. alleen dan niet met me bezopen kop de andere kant op rijden :mrgreen:
0

© Ozzy Osbourne

Metalgod
Feedback:

Berichtdoor icetea » 03 dec 2010, 07:38

Fridge schreef:
75metallicat schreef:Ik zou op de GMM camping blijven en ne locker pakken. Denk ik.

Ik kan mijn tent, stoelen en andere persoonlijk zaken ook niet in kwijt, we willen ook niet meer op de GMM camping staan en hebben al geboekt voor Zilverstrand. Het gaat er mij gewoon om of er altijd wel taxi's beschikbaar zijn vanaf het festival terrein. Dat geld vind ik dan minder belangrijk ;)

Neem dan eens contact op met het Zilverstrand,normaal werken die wel samen met taxichauffeurs van in de buurt. ;thumbs
0
Lemmy: "we never let you down before"
Mikkey: "we did once"
Lemmy: "yeh but i think we got away with it"

Metalgod
Feedback:

Berichtdoor icetea » 03 dec 2010, 07:43

i-mac schreef:Desnoods neem ik een fiets mee, en maak dan de verplaatsing tussen de camping en de weide hiermee. En een goed slot uiteraard 8)

Die dieven hebben goeie tangen, voor een goed slot. :mrgreen:
Maar er loopt ook een kanaal,je kan dan altijd nog naar de camping zwemmen. :lol:
0
Lemmy: "we never let you down before"
Mikkey: "we did once"
Lemmy: "yeh but i think we got away with it"

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor i-mac » 03 dec 2010, 09:08

icetea schreef:
i-mac schreef:Desnoods neem ik een fiets mee, en maak dan de verplaatsing tussen de camping en de weide hiermee. En een goed slot uiteraard 8)

Die dieven hebben goeie tangen, voor een goed slot. :mrgreen:
Maar er loopt ook een kanaal,je kan dan altijd nog naar de camping zwemmen. :lol:

Bij een hzzl goed slot, mogen ze van mij met hun tang komen. Ze gaan er veel werk aan hebben. Bovendien neem ik een wrak van een fiets mee, waarmee ik net 3 dagen kan heen en weer rijden. Tenzij die dieven hun leven moe zijn :evil_burn:
0

Ashladan newbie
Feedback:

Berichtdoor jannes81 » 04 dec 2010, 03:51

In dessel is het in de graspop periode niet toegelaten om extra campings op te zetten. De lokale verenigingen kunnen helpen op de weide. Net dit is de reden dat je op graspop niet extra moet betalen voor een campingticket en wees maar zeker dat andere festivals jaloers zijn op dit systeem.
0

Ashladan newbie
Feedback:

Berichtdoor 666tom » 04 dec 2010, 16:46

jannes81 schreef:In dessel is het in de graspop periode niet toegelaten om extra campings op te zetten. De lokale verenigingen kunnen helpen op de weide. Net dit is de reden dat je op graspop niet extra moet betalen voor een campingticket en wees maar zeker dat andere festivals jaloers zijn op dit systeem.

Vooral 'onze vriend' Herman met zijn kampings heel eind verwijderd van festival en in handen van de verenigingen (ofja ze hebben toch meer macht dan op graspop heb ik horen zeggen)
0

Share / Delen

• Volgende

Keer terug naar Graspop metal meeting