Graspop slechtste optreden?
- femgirl100
- Ashladan member
-
- Feedback:
Re: Graspop slechtste optreden?
jehowi schreef:femgirl100 schreef:het slechtste optreden vond ik toch wel billy talent![]()
Marilyn manson was ook niet te best alhoewel ik de muziek wel graag hoor. De sfeer was er gewoon totaal niet.
Je kon ook zo bijna helemaal vooraan gaan staan. Iedereen leek al naar huis te zijn xD
inderdaad, vond het eigenlijk wa spijtig k'hoor nog graag de muziek dus hoopte ik dat het ook op iets zou trekken dat optreden maarja
0
Advertisement
- Dark_angel

-
- Feedback:
2 jaar geleden, Marilyn Manson
0
http://www.myspace.com/evilenkoband/
- Tenrash
- Ashladan member
-
- Feedback:
femgirl100 schreef:jehowi schreef:femgirl100 schreef:het slechtste optreden vond ik toch wel billy talent![]()
Marilyn manson was ook niet te best alhoewel ik de muziek wel graag hoor. De sfeer was er gewoon totaal niet.
Je kon ook zo bijna helemaal vooraan gaan staan. Iedereen leek al naar huis te zijn xD
inderdaad, vond het eigenlijk wa spijtig k'hoor nog graag de muziek dus hoopte ik dat het ook op iets zou trekken dat optreden maarjaK'zeg niet dat al zijn optredens slecht zijn want daar weet ik helemaal niet
Ik heb van horen zeggen dat Manson een hele slechte festivalact is (niet alleen op Graspop) Maar dat die best goed te pruimen is in een zaal.
0
48 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Keer terug naar Graspop metal meeting