Graspop Metal Town?
Eerste ongelezen • 13 berichten
• Pagina 1 van 1
- 75metallicat
- Metalgodin
-
- Feedback:
Graspop Metal Town?
Hey,
Is er al ooit iemand op de Graspop Metal town geweest?
Heb wel al gelezen wat er op de site staat bij de info maar heb nog wat bedenkingen.
Ook omdat de prijs er nog niet bijstaat.
Weet niet of het 't waard is om daar met een mobilhome te gaan staan? (in mijn geval zou dat gewoon een chevrolet busje zijn dat als mini-mobilhome kan dienen en ook zo ingeschreven is)
Aan de ene kant lijkt het me wel gezellig en praktisch... (douche, wc, ...)
Aan de andere kant heb ik ook zoiets van: zet dat ding gewoon op een parking neer en slaapt daar.(moet ik wel meer op-en neer lopen voor een douche op de gewone camping enzo)
Heeft iemand nog wat extra tips (voordelen/nadelen van de Metaltown)?
Denk wel dat die plaatsen wel uitverkocht geraken of niet? Of valt dat mee en kan ik last minute beslissen?
Thanks!
Cat
Is er al ooit iemand op de Graspop Metal town geweest?
Heb wel al gelezen wat er op de site staat bij de info maar heb nog wat bedenkingen.
Ook omdat de prijs er nog niet bijstaat.
Weet niet of het 't waard is om daar met een mobilhome te gaan staan? (in mijn geval zou dat gewoon een chevrolet busje zijn dat als mini-mobilhome kan dienen en ook zo ingeschreven is)
Aan de ene kant lijkt het me wel gezellig en praktisch... (douche, wc, ...)
Aan de andere kant heb ik ook zoiets van: zet dat ding gewoon op een parking neer en slaapt daar.(moet ik wel meer op-en neer lopen voor een douche op de gewone camping enzo)
Heeft iemand nog wat extra tips (voordelen/nadelen van de Metaltown)?
Denk wel dat die plaatsen wel uitverkocht geraken of niet? Of valt dat mee en kan ik last minute beslissen?
Thanks!
Cat
0
Wij vrouwen worden als engel geboren...wanneer iemand onze vleugels breekt, vliegen wij gewoon verder.....op een bezem!
Advertisement
- ydnar
- Ashladan member
-
- Feedback:
Re: Graspop Metal Town?
De Metal Town plaatsen waren dit jaar geloof ik in april of mei uitverkocht.
Ik heb er zelf nooit gebruik van gemaakt, maar voor mijn gevoel draagt het niet echt bij aan de "echte" festivalsfeer. Bij een festival hoor je naar mijn mening gewoon met alle anderen in een tentje te zitten en het gezellig met elkaar te hebben. Bovendien zou je het geschreeuw van Timmy en Slayer daar wel missen denk ik....
Ik heb er zelf nooit gebruik van gemaakt, maar voor mijn gevoel draagt het niet echt bij aan de "echte" festivalsfeer. Bij een festival hoor je naar mijn mening gewoon met alle anderen in een tentje te zitten en het gezellig met elkaar te hebben. Bovendien zou je het geschreeuw van Timmy en Slayer daar wel missen denk ik....
0
- Persephone
- The number of the beast
-
- Feedback:
Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of dat iets is.. Weet er iemand ook iets meer over die festihutten? Vorig jaar waren die 270 euro voor 4 personen.. Dat viel me opzich nog wel mee.. Dan heb je wel meer kans op een goeie nachtrust, alleen je mist wel het campinggevoel denk ik..??
0
I want something good to die for to make it beautiful to live.
- Fridge
- Ashladan member
-
- Feedback:
Camping gevoel kan ik missen als kiespijn, overcrowded, luidruchtig en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je spullen er tegenwoordig niet meer veilig zijn. Vorig jaar op Zilverstrand gestaan en dat was helemaal top, jammer dat het alleen niet direct bij het festival terrein is maar daar zijn taxi's voor 
0
- i-mac
- Ashladan member
-
- Feedback:
Fridge schreef:Camping gevoel kan ik missen als kiespijn, overcrowded, luidruchtig en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je spullen er tegenwoordig niet meer veilig zijn. Vorig jaar op Zilverstrand gestaan en dat was helemaal top, jammer dat het alleen niet direct bij het festival terrein is maar daar zijn taxi's voor
Een fiets kan ook gemakkelijk zijn. Wij namen die al een paar keren mee, en je kan overdag eens rustig naar Dessel bollen, om er iets te knabbelen. En van/naar de festivalweide is met een fiets best te doen. Ons hotel was een goeie 8 km verder, maar langer dan een half uur duurde onze rit niet. Wel een paar zeer donkere baantjes daar in de Antwerpse Kempen.
0
- Fridge
- Ashladan member
-
- Feedback:
i-mac schreef:Een fiets kan ook gemakkelijk zijn. Wij namen die al een paar keren mee, en je kan overdag eens rustig naar Dessel bollen, om er iets te knabbelen. En van/naar de festivalweide is met een fiets best te doen. Ons hotel was een goeie 8 km verder, maar langer dan een half uur duurde onze rit niet. Wel een paar zeer donkere baantjes daar in de Antwerpse Kempen.
Dat van die fiets hebben we ook geprobeerd, de heenweg ging op zich wel alleen terug was wat lastig midden in de nacht met onze zatte kop
0
- MissMetal
- The number of the beast
-
- Feedback:
de prijs staat der ondertussen op, vind het een redelijk kostelijke zaak, vooral ook omdat je dan nog je ticket moet kopen ook... 't is natuurlijk wel minder duur dan die festihutten...
En ik ben vorig jaar langs die kant naar huis gereden om de opstopping te vermijden, en die metaltown is enorm ver!! dus dan sta je iedere keer te wachten op die bussen om te kunnen gaan slapen, vind ik een groot nadeel....
http://www.graspop.be/documenten/Platte ... eb1711.jpg
http://www.graspop.be/nl/info/1019/Metal-Town.html
En ik ben vorig jaar langs die kant naar huis gereden om de opstopping te vermijden, en die metaltown is enorm ver!! dus dan sta je iedere keer te wachten op die bussen om te kunnen gaan slapen, vind ik een groot nadeel....
http://www.graspop.be/documenten/Platte ... eb1711.jpg
http://www.graspop.be/nl/info/1019/Metal-Town.html
Er worden 200 staanplaatsen voorzien voor wie met een caravan, mobilhome, vouwtent of tent wil overnachten op Metal Town. Alle staanplaatsen zijn voorzien van elektriciteit.
Gegevens staanplaats:
* 1 staanplaats = max. 6 personen
* Standaard staanplaats max. 8m x 4m (lengte x breedte).
Plus staanplaats: 12m x 4m Meerprijs: 50€/staanplaats.
* Elke staanplaats is voorzien van elektriciteit (beperkt tot 300W). Je dient wel zelf een verlengkabel mee te brengen. Een gewone verlengkabel van 50m volstaat.
* Neem ook je mobilhome, caravan of vouwtent terug mee naar huis. Festivalgangers die hun voertuig achterlaten zullen worden beboet (500€/voertuig)
* Een staanplaats wordt altijd verhuurd voor 4 nachten
* De auto mag niet geparkeerd worden naast de caravan of tent. Auto’s moeten geparkeerd worden op de parking.
* Per staanplaats wordt er een bijkomende tent toegelaten, mits deze binnen de afmetingen van de staanplaats past.
* Verder gelden de algemene huisregels van Metal Town
Enkel voertuigen die wettelijk zijn ingeschreven als mobilhome, caravan of vouwtent worden toegelaten. Omgebouwde voertuigen en breaks zijn niet toegelaten. Wanneer er bij aankomst wordt vastgesteld dat een voertuig niet in regel is, mag de security de toegang ontzeggen.
Voertuigen die niet aan de toegelaten afmetingen voldoen, worden niet toegelaten tot Metal Town. Zij kunnen terecht op de privécampings in de omgeving. Er mag in geen geval op de parking worden gekampeerd.
Prijzen & reservatie:
6 personen: 275€/plaats* voor 4 nachten
5 personen: 250€/plaats* voor 4 nachten
4 personen: 225€/plaats* voor 4 nachten
3 personen: 200€/plaats* voor 4 nachten
2 personen: 175€/plaats* voor 4 nachten
1 persoon: 150€/plaats* voor 4 nachten
+ 50€/staanplaats indien PLUS plaats
*Incl. toegang tot Metal Town, gebruik van douches en toilet, ontbijtbuffet op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag, 1 parkeerplaats op parking van Metal Town, pendelbus Metal Town <-> festivalweide Met je ticket voor Metal Town heb je geen toegang tot de festivalweide en camping, enkel tot Metal Town
0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters
- Fridge
- Ashladan member
-
- Feedback:
Heb zojuist een plaats besteld op Metal Town
Het is maar op 1km afstand en dat is goed te doen, je mag ook met de auto op het terrein om je zooi uit te laden en daarna moet deze op de parking. Lijkt me veel beter als de normale camping met dat gesjouw
Het is maar op 1km afstand en dat is goed te doen, je mag ook met de auto op het terrein om je zooi uit te laden en daarna moet deze op de parking. Lijkt me veel beter als de normale camping met dat gesjouw
0
- 75metallicat
- Metalgodin
-
- Feedback:
Fridge schreef:Heb zojuist een plaats besteld op Metal Town![]()
Hebt ge er al ooit gestaan?
Dat ontbijt, trekt dat op iets? Of is dat nieuw voor 2012?
De campingsfeer hoeft voor mij allemaal niet zo nodig.
Ben ook al ietsje ouder en ik heb het al graag een klein beetje praktisch, ik verander vanzelf wel in een wrak na een optreden, zonder vochtige tent of roepende camingbewoners.
Ik kan natuurlijk ook met onze chevy op een parking gaan staan maar daar lig ik wel erg afgelegen was ik naderhand aan het denken
0
Wij vrouwen worden als engel geboren...wanneer iemand onze vleugels breekt, vliegen wij gewoon verder.....op een bezem!
- Fridge
- Ashladan member
-
- Feedback:
75metallicat schreef:Hebt ge er al ooit gestaan?
Nee ik heb er niet eerder gestaan, maar lijkt me beter als de gangbare festivalcamping. Het is voor mij min of meer een compromis, vind de festival camping een verschrikkelijke zooi en een normale gangbare camping is te ver weg wat ook weer niet praktisch is.
75metallicat schreef:De campingsfeer hoeft voor mij allemaal niet zo nodig.
Nee voor mij ook niet, geen zin in het terug koppen van vliegende bierblikken en meer van dat soort ongein.
75metallicat schreef:Ik kan natuurlijk ook met onze chevy op een parking gaan staan maar daar lig ik wel erg afgelegen was ik naderhand aan het denken
Dat kan je ook doen maar lijkt mij persoonlijk erg lastig, zo heb je helemaal geen voorzieningen.
0
- Yobo
- Ashladan Hero
-
- Feedback:
Weet iemand of die festihutten snel uitverkocht raken? En is het een beetje te doen in zo;n hut?
Het is wel een hele hoop geld, en ik heb ook geen vrienden die echt naar metal luisteren, dus ik zit sowieso in m'n eentje, zodat ik niet de kosten kan delen.
Verder heb ik geen auto, dus een hotel in Mol ofzo is geen optie omdat de laatste bus al om 22.30 gaat. En kamperen houd ik niet zo van, gezien wat ervaringen.
Het is wel een hele hoop geld, en ik heb ook geen vrienden die echt naar metal luisteren, dus ik zit sowieso in m'n eentje, zodat ik niet de kosten kan delen.
Verder heb ik geen auto, dus een hotel in Mol ofzo is geen optie omdat de laatste bus al om 22.30 gaat. En kamperen houd ik niet zo van, gezien wat ervaringen.
0
Walk among the shadows
Leave your mark behind
Lose yourself into grey mass
Make statement of your life
Leave your mark behind
Lose yourself into grey mass
Make statement of your life
- JeankeMetal
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
Fridge schreef:75metallicat schreef:Hebt ge er al ooit gestaan?
Nee ik heb er niet eerder gestaan, maar lijkt me beter als de gangbare festivalcamping. Het is voor mij min of meer een compromis, vind de festival camping een verschrikkelijke zooi en een normale gangbare camping is te ver weg wat ook weer niet praktisch is.75metallicat schreef:De campingsfeer hoeft voor mij allemaal niet zo nodig.
Nee voor mij ook niet, geen zin in het terug koppen van vliegende bierblikken en meer van dat soort ongein.75metallicat schreef:Ik kan natuurlijk ook met onze chevy op een parking gaan staan maar daar lig ik wel erg afgelegen was ik naderhand aan het denken
Dat kan je ook doen maar lijkt mij persoonlijk erg lastig, zo heb je helemaal geen voorzieningen.
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand met bierblikken zien gooien op de camping, maar goed, er waren wel enkele momenten dat ik het nog niet door had gehad ze er tegen mijn hoofd hadden gekeild.
De vuilnisbelt op GMM valt nog best mee ivgl met bvb Pukkelpop om nog maar te zwijgen over de 'Waalse' festivals.
Ik vind de campingsfeer deel van het festival. Op de Metal Town zal die er ook wel zijn veronderstel ik, maar ik kan mij wel voorstellen dat je er weinig of geen miekes van jonger dan 30 zal tegenkomen
Bij die festihuts ??? Ik ga net naar een festival om eens 4 dagen weg te zijn van internet, bed en dergelijke. Ik zie het nut niet in van meer te betalen voor een bed dat waarschijnlijk niet veel beter ligt dan mijn luchtmatras of een aansluiting voor laptop tenzij je er voor je werk aanwezig bent.
En tegen het lawaai op de camping kan je op de hele wei oordopjes kopen (of was dat tegen het lawaai op de wei, ppffff, ik vind ze veel nuttiger op de camping :p)
0
- Fridge
- Ashladan member
-
- Feedback:
13 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Graspop metal meeting