graspop combineren met examens
Eerste ongelezen • 14 berichten
• Pagina 1 van 1
- ezranka
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
graspop combineren met examens
hey
ik heb een vaag probleem :S
kzou graag zoals de 2 voorbije jaren naar graspop trekken en de camping maar aangezien ik ook naar het hoger onderwijs ga heb ik dan examens
heeft er iemand enig idee hoe de hele examensperiode verloopt in een universiteit? of tips hoe dit te combineren
ik heb een vaag probleem :S
kzou graag zoals de 2 voorbije jaren naar graspop trekken en de camping maar aangezien ik ook naar het hoger onderwijs ga heb ik dan examens
heeft er iemand enig idee hoe de hele examensperiode verloopt in een universiteit? of tips hoe dit te combineren
0
Acting like a fool, tasting freedom
4-5/5 Puntpop
28/5 Metallica
22-23-24/6 GMM
4-5/5 Puntpop
28/5 Metallica
22-23-24/6 GMM
Advertisement
- detlefdeckm
- Ashladan member
-
- Feedback:
Re: graspop combineren met examens
Ik studeer sinds vorig jaar in Gent en mijn examens waren gedaan maandag 21/O6.
En de mensen die ik ken en ergens anders studeren hadden zelfs al vroeger gedaan.
Maar of het volgend jaar opnieuw zo zal zijn...
En de mensen die ik ken en ergens anders studeren hadden zelfs al vroeger gedaan.
Maar of het volgend jaar opnieuw zo zal zijn...
0
- number_17

-
- Feedback:
Hoger onderwijs in België stopt meestal ver voor het einde van juni.
3 Maanden vakantie.
Gewoon zorgen dat je geen herexamens hebt.
3 Maanden vakantie.
0
- ezranka
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
number_17 schreef:Hoger onderwijs in België stopt meestal ver voor het einde van juni.
3 Maanden vakantie.
spijtig genoeg voor mij niet
ik heb examens tot 9 juli maar aanwezig zal ik zijn
al moet ik blokke op de camping xD
0
Acting like a fool, tasting freedom
4-5/5 Puntpop
28/5 Metallica
22-23-24/6 GMM
4-5/5 Puntpop
28/5 Metallica
22-23-24/6 GMM
- Blessed_Are_The_Sick
- Ashladan member
-
- Feedback:
Holy shit zeg, nu ik mijn jaarkalender bekijk heb ik net hetzelfde probleem xd