graspop combineren met examens
Eerste ongelezen • 14 berichten
• Pagina 1 van 1
- ezranka
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
graspop combineren met examens
hey
ik heb een vaag probleem :S
kzou graag zoals de 2 voorbije jaren naar graspop trekken en de camping maar aangezien ik ook naar het hoger onderwijs ga heb ik dan examens
heeft er iemand enig idee hoe de hele examensperiode verloopt in een universiteit? of tips hoe dit te combineren
ik heb een vaag probleem :S
kzou graag zoals de 2 voorbije jaren naar graspop trekken en de camping maar aangezien ik ook naar het hoger onderwijs ga heb ik dan examens
heeft er iemand enig idee hoe de hele examensperiode verloopt in een universiteit? of tips hoe dit te combineren
0
Acting like a fool, tasting freedom
4-5/5 Puntpop
28/5 Metallica
22-23-24/6 GMM
4-5/5 Puntpop
28/5 Metallica
22-23-24/6 GMM
Advertisement
- detlefdeckm
- Ashladan member
-
- Feedback:
Re: graspop combineren met examens
Ik studeer sinds vorig jaar in Gent en mijn examens waren gedaan maandag 21/O6.
En de mensen die ik ken en ergens anders studeren hadden zelfs al vroeger gedaan.
Maar of het volgend jaar opnieuw zo zal zijn...
En de mensen die ik ken en ergens anders studeren hadden zelfs al vroeger gedaan.
Maar of het volgend jaar opnieuw zo zal zijn...
0
- number_17

-
- Feedback:
Hoger onderwijs in België stopt meestal ver voor het einde van juni.
3 Maanden vakantie.
Gewoon zorgen dat je geen herexamens hebt.
3 Maanden vakantie.
0
- ezranka
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
number_17 schreef:Hoger onderwijs in België stopt meestal ver voor het einde van juni.
3 Maanden vakantie.
spijtig genoeg voor mij niet
ik heb examens tot 9 juli maar aanwezig zal ik zijn
al moet ik blokke op de camping xD
0
Acting like a fool, tasting freedom
4-5/5 Puntpop
28/5 Metallica
22-23-24/6 GMM
4-5/5 Puntpop
28/5 Metallica
22-23-24/6 GMM
- Blessed_Are_The_Sick
- Ashladan member
-
- Feedback:
Holy shit zeg, nu ik mijn jaarkalender bekijk heb ik net hetzelfde probleem xd
examens van 4 juni tot 6 juli, dit zijn alleen herexamens.
examens van 4 juni tot 6 juli, dit zijn alleen herexamens.
0
- Blessed_Are_The_Sick
- Ashladan member
-
- Feedback:
Nee wacht ik heb het door; je hebt examens per semester, er zijn 2 semesters, dus 2 examenreeksen.
1 in januari en 1 in juni. Indien je herexamens moet doen, doe je die in augustus/september.
Datums kunnen variëren per school of richting uiteraard....
Geen graspop voor mij dus....
-> Wacken
1 in januari en 1 in juni. Indien je herexamens moet doen, doe je die in augustus/september.
Datums kunnen variëren per school of richting uiteraard....
Geen graspop voor mij dus....
-> Wacken
0
- Lord Lexy

-
- Feedback:
Examens tijdens Graspop, het fenomeen is mij niet onbekend. Graspop 2007 viel een week voor het einde van de examenreeks en heb ik dus overgeslagen. Daar heb ik erg veel spijt van gehad, de affiche was erg goed en volgens mijn broers was het zeer plezant. Maar door thuis te blijven en braaf te studeren had ik geen herexamens, dus het offer van Graspop was niet vergeefs.
Met de edities van 2008 en 2009 heb ik meer geluk gehad: het laatste examen viel die twee jaren vrijdagochtend. Ik had mijn rugzak mee in het lokaal, heb mijn examen afgelegd en ben vertrokken naar Dessel. Voor de edities van 2010 en 2011 had ik nog meer geluk, daar hebben we met de klasgroep de examens zo kunnen laten vastleggen dat ik zonder problemen examens kon doen én Graspop kon meemaken.
Als je naar hoger onderwijs gaat kan je dus eerst proberen om, in overleg met de docenten en je medestudenten, het examenrooster zo vast te laten leggen dat je met een gerust hart naar Graspop kan gaan. Als dit er niet inzit kies je best voor je examens: is een herexamen (en daarmee een verknalde vakantie) het echt waard? Vergeet niet dat er volgend jaar weer een editie is... Of misschien kan je, voor zover het examenrooster het toelaat, voor een dagje naar Dessel?
@number_17: neen, hoor. De examens aan de UA gingen ieder jaar door tot eind juni/begin juli. Al kan dat wel afhangen van instelling tot instelling.
Met de edities van 2008 en 2009 heb ik meer geluk gehad: het laatste examen viel die twee jaren vrijdagochtend. Ik had mijn rugzak mee in het lokaal, heb mijn examen afgelegd en ben vertrokken naar Dessel. Voor de edities van 2010 en 2011 had ik nog meer geluk, daar hebben we met de klasgroep de examens zo kunnen laten vastleggen dat ik zonder problemen examens kon doen én Graspop kon meemaken.
Als je naar hoger onderwijs gaat kan je dus eerst proberen om, in overleg met de docenten en je medestudenten, het examenrooster zo vast te laten leggen dat je met een gerust hart naar Graspop kan gaan. Als dit er niet inzit kies je best voor je examens: is een herexamen (en daarmee een verknalde vakantie) het echt waard? Vergeet niet dat er volgend jaar weer een editie is... Of misschien kan je, voor zover het examenrooster het toelaat, voor een dagje naar Dessel?
@number_17: neen, hoor. De examens aan de UA gingen ieder jaar door tot eind juni/begin juli. Al kan dat wel afhangen van instelling tot instelling.
0
- Matt
- Ashladan member
-
- Feedback:
Ik zit op groupT leuven en had examens tot de 1ste juli dit jaar. Ben kunnen gaan. Had geluk dat de examen ombudsen van mijn hoge school hele vriendelijke mensen waren waardoor ik de week voor graspop 3 examens mocht doen, en de week na graspop 1 examen. Je kunt ook nog altijd proberen een examen uit te schrijven en die te doen in 2de zit ntlk....
0
- mrds
- Ashladan Hero
-
- Feedback:
Ik ben in hasselt naar de hoge school geweest, en daar vielen de examens ook tijdens GMM, ik wou die richting niet meer verder doen dus ik heb gewoon de laatste examens overgeslagen ^^
Ne maat van mij leerde zijn examen op de trein
Ne maat van mij leerde zijn examen op de trein
0
Koning? ik ben een foking GOOOOD
De naam is Hoos... Dimi Windhoos!
De naam is Hoos... Dimi Windhoos!
- ambras

-
- Feedback:
Hogeschool heeft zowieso vroeger gedaan dan de univ (want ik had pas 1juli gedaan). Maar als je wil combineren dan zou ik eerst eens goed kijken naar de examenregeling en vooral maken dat je voor dat vak goed van te voren gewerkt hebt 
0
Soitten, korpein halki tarvon,
Aarnikankain aarteit' etsin,
Ikihenki syömmehessäin,
Vuorten voima rantehessain.
Aarnikankain aarteit' etsin,
Ikihenki syömmehessäin,
Vuorten voima rantehessain.
16/10/'11 Heidenfest (Finntroll, Turisas,... TROLLFEST! )
18/12/'11 SABATON!!!!!
08/03/'12 RAMMSTEIN - Made in Germany 1995-2011
- Leviathan
- Ashladan member
-
- Feedback:
Zit iemand op een (belgische) hogeschool waar het module-systeem wordt toegepast
zeker mensen die op KDG zitten zouden mij raad kunnen geven
zeker mensen die op KDG zitten zouden mij raad kunnen geven
0
- MissMetal
- The number of the beast
-
- Feedback:
ik zit op Katho via afstandsonderwijs, dus ook een modulesysteem... in afstandsleren heb je keuze uit vier examenperiodes (november, januari, juni en augustus), en herexamens vallen gewoon ook in een van die vier periodes... ik regel dus mijn examens rond graspop om: als er vakken in juni slecht vallen, doe ik ze in januari of augustus...
0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters
- Eresol
- Ashladan member
- Feedback:
Heb opzich wel geluk. Mijn tentamens vallen in mei. Wat betreft de hertentamens kan het nog wel een probleem opleveren aangezien eentje 3 dagen na graspop valt. Maar we gaan er gewoon vanuit dat ik de herexamens niet nodig heb. Moet nog wel kijken hoe het gaat lopen met mijn masterscriptie.
0
- ydnar
- Ashladan member
-
- Feedback:
Ik heb waarschijnlijk een hertentamen tijdens Black Sabbath. Ik weet het wel, fuck die studie, ik ga naar Graspop.
0
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Graspop metal meeting