Ashladan op Facebook Ashladan op Twitter Ashladan op Google Plus Ashladan forum feed

goede plaats op donderdag?

Headbangen maar!
Ashladan member
Feedback:

goede plaats op donderdag?

Berichtdoor heavydeathmetal » 05 jun 2011, 15:07

hallo

ik wil met mijn vrienden op donderdag gaan voor de top 100:)

nu is mijn vraag hoelaat ik er ongeveer moet zijn wil ik rustig het terrein verkennen en tent opzetten op een goede plek (niet te ver van de weide) ?

alvast bedankt!
0

Advertisement

The number of the beast
Feedback:

Re: goede plaats op donderdag?

Berichtdoor MissMetal » 05 jun 2011, 16:22

aanschuiven zul je sowieso moeten doen, maar in theorie gaat de camping op donderdag open om 16u. de ervaring leert ons echter dat ze dikwijls veel vroeger opengaan, dus voor goede plaatsen zorg je best dat je er tegen de middag bent...
vergeet geen drinken en eten mee te brengen voor de tijd dat je voor de deur staat te wachten tot ze opengaan natuurlijk.

't grote probleem met de donderdag-activiteiten is dat niemand op dit moment weet hoe laat alles begint... de top 100 start om 20u (zie http://www.graspop.be/2010/nl/events.php?page=950 ), maar het is niet geweten of die redbulltoestand vroeger of later zal beginnen (ik vermoed vroeger)
0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters

ashladan crew
Feedback:

Berichtdoor number_17 » 05 jun 2011, 16:49

Voor de top 100?
Je moet gaan voor Warbeast!

Op donderdag heb je doorgaan een erg goede plek.
0

The number of the beast
Feedback:

Berichtdoor MissMetal » 05 jun 2011, 16:50

number_17 schreef:Voor de top 100?
Je moet gaan voor Warbeast!

Op donderdag heb je doorgaan een erg goede plek.

en wanneer begint warbeast dan????
0

ashladan crew
Feedback:

Berichtdoor number_17 » 05 jun 2011, 17:56

Ze zijn nog niet eens zeker omdat de wedstrijd nog loopt.
Denk dat dat de komende week duidelijk wordt.
0

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor heavydeathmetal » 05 jun 2011, 21:48

MissMetal schreef:aanschuiven zul je sowieso moeten doen, maar in theorie gaat de camping op donderdag open om 16u. de ervaring leert ons echter dat ze dikwijls veel vroeger opengaan, dus voor goede plaatsen zorg je best dat je er tegen de middag bent...
vergeet geen drinken en eten mee te brengen voor de tijd dat je voor de deur staat te wachten tot ze opengaan natuurlijk.

't grote probleem met de donderdag-activiteiten is dat niemand op dit moment weet hoe laat alles begint... de top 100 start om 20u (zie http://www.graspop.be/2010/nl/events.php?page=950 ), maar het is niet geweten of die redbulltoestand vroeger of later zal beginnen (ik vermoed vroeger)

dus als ik het goed begrijp zeg jij

kom rond 12 uur wacht 4 uur tot de camping opengaat en dan nog ongeveer 2 uur voor je binnen bent?

en 17 ik bepaal zelf wel waar ik heen ga ...? iedereen zijn ding natuurlijk maar ik geef niks om bands als warbeast '' Sorry''
0

Ashladan Hero
Feedback:

Berichtdoor r03l » 05 jun 2011, 21:55

heavydeathmetal schreef:

iedereen zijn ding natuurlijk maar ik geef niks om bands als warbeast '' Sorry''

Waarom heb je dan zo'n naam?
0

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor heavydeathmetal » 05 jun 2011, 21:57

r03l schreef:
heavydeathmetal schreef:

iedereen zijn ding natuurlijk maar ik geef niks om bands als warbeast '' Sorry''

Waarom heb je dan zo'n naam?

+1 :P

heavydeathmetal klinkt gewoon leuk:P ik hou toch meer van bands als volbeat korn en SLIPKNOT:):P
0

The number of the beast
Feedback:

Berichtdoor MissMetal » 06 jun 2011, 10:19

heavydeathmetal schreef:
MissMetal schreef:aanschuiven zul je sowieso moeten doen, maar in theorie gaat de camping op donderdag open om 16u. de ervaring leert ons echter dat ze dikwijls veel vroeger opengaan, dus voor goede plaatsen zorg je best dat je er tegen de middag bent...

dus als ik het goed begrijp zeg jij

kom rond 12 uur wacht 4 uur tot de camping opengaat en dan nog ongeveer 2 uur voor je binnen bent?

en 17 ik bepaal zelf wel waar ik heen ga ...? iedereen zijn ding natuurlijk maar ik geef niks om bands als warbeast '' Sorry''

Nee, ik zeg: de camping gaat 'in theorie' open om 16 u, maar is vaak al veel vroeger open...
Ik heb niet echt nood aan extreem goede plaats op de camping, dus ik kom in de vroege avond aan (om een uur of vijf, zes), maar als je de echt goede plaatsen wil zou ik aanraden om er tegen de middag te zijn ja...
0

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor i-mac » 06 jun 2011, 13:37

Vorig jaar zijn wij omstreeks 17u00 aangekomen, en onze tent stond op dezelfde hoogte van de GB. Je moet een beetje geluk hebben ook. Ik wacht nog een een bevestiging van een andere camping (industrieterrein). ietsje verder van de festivalweide, maar o zo rustig :) Als je een dagje ouder wordt, is nachtrust mooi meegenomen.
0

Site Admin
Feedback:

Berichtdoor demon » 06 jun 2011, 13:47

i-mac schreef:Als je een dagje ouder wordt, is nachtrust mooi meegenomen.

Ik mag dan wel 23 zijn, maar heb ook graag mijn rust, wat niet mogelijk is op de gmm camping :cry:
0
what was won? what whas lost? will our deeds be remembered? Are they written on stone or in sand?
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!

The number of the beast
Feedback:

Berichtdoor MissMetal » 06 jun 2011, 14:04

demon schreef:

Ik mag dan wel 23 zijn, maar heb ook graag mijn rust, wat niet mogelijk is op de gmm camping :cry:

Ik heb van die goedkope gele moussen oordopjes voor het slapen, helpt massa's moet ik zeggen!
0

Site Admin
Feedback:

Berichtdoor demon » 06 jun 2011, 15:03

MissMetal schreef:
demon schreef:

Ik heb van die goedkope gele moussen oordopjes voor het slapen, helpt massa's moet ik zeggen!

Die zijn op gmm zelf te vinden? Heb wel gepersonaliseerde oordoppen, maar die houdt ik snachts niet in :mrgreen:
0
what was won? what whas lost? will our deeds be remembered? Are they written on stone or in sand?
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!

The number of the beast
Feedback:

Berichtdoor MissMetal » 06 jun 2011, 15:19

demon schreef:
MissMetal schreef:
demon schreef:

Die zijn op gmm zelf te vinden? Heb wel gepersonaliseerde oordoppen, maar die houdt ik snachts niet in :mrgreen:

Euh, zou kunnen, ik heb er ooit zo'n hele massa gekocht voor 5 euro, als je wil stuur ik je wel een paar op hoor !
0

Ashladan member
Feedback:

Berichtdoor i-mac » 06 jun 2011, 16:01

Ik heb de "Sleepsoft" doppen van Laperre gekocht. Men beweert dat die beter zijn dan de klassieke gele oordoppen. Als je natuurlijk de pech hebt luidruchtige buren te hebben, heb je niets aan oordoppen. Wat gaan ze dit jaar weer gans de nacht roepen? Vorig jaar was het "suikewafel", het jaar ervoor "oereuuhhhh".
0

Share / Delen

• Volgende

Keer terug naar Graspop metal meeting