goede plaats op donderdag?
- MissMetal
- The number of the beast
-
- Feedback:
Re: goede plaats op donderdag?
i-mac schreef:Ik heb de "Sleepsoft" doppen van Laperre gekocht. Men beweert dat die beter zijn dan de klassieke gele oordoppen. Als je natuurlijk de pech hebt luidruchtige buren te hebben, heb je niets aan oordoppen. Wat gaan ze dit jaar weer gans de nacht roepen? Vorig jaar was het "suikewafel", het jaar ervoor "oereuuhhhh".
ah, tiens, ik heb vorig jaar niets over suikerwafels gehoord, zal niet geweest zijn in ons stukske van de camping denk ik...
Die gele dopkes had ik vorig jaar gratis gekregen bij aankoop van mijn alpine music pro's, en had ze meegenomen 'just in case'...
Ik lag op donderdagochtend welgeteld een half uur in slaap wanneer een van onze groep naast mijn tent stond te roepen 'of ik al wakker was'... Ben dan maar opgestaan en heb in zombiemodus de vrijdag doorstaan, met af en toe een dutje op de weide (ondermeer tijdens motörhead in slaap gevallen
de vrijdagnacht als ik ging slapen gewoon die gele doppen in mijn oren, en heb van niets meer last gehad, en goed kunnen slapen tot het moment dat ik lag te bakken in mijn tent (zo rond 7 u 's ochtends dus...)
Na de goede ervaringen vorig jaar heb ik dus na graspop besloten om me zo'n voorraadje te kopen aan een spotprijsje, gezien ik daar wel ferm goed mee geslapen had

0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters
Advertisement
- blackdaxilen
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
i-mac schreef:Ik heb de "Sleepsoft" doppen van Laperre gekocht. Men beweert dat die beter zijn dan de klassieke gele oordoppen. Als je natuurlijk de pech hebt luidruchtige buren te hebben, heb je niets aan oordoppen. Wat gaan ze dit jaar weer gans de nacht roepen? Vorig jaar was het "suikewafel", het jaar ervoor "oereuuhhhh".
suikewafel? wij riepen allemaal Michael Jackson hoor, en sloeg snel aan xD. die was dat weekend overleden en niemand geloofde ons omdat niemand het nieuws volgt blijkbaar op GMM..

0
- DanSlipknot
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
Bij ons was het: TIMMEHHHH en SLAYUUURRRR, en zaterdag op zondag nacht stond er een Nederlander voor onze tent te schreeuwen wat we aan het doen waren en dat we niet mochten slapen maar muziek moesten luisteren. Bijna geen slaap gehad vorig jaar. Maar vrij weinig van gemerkt, genoeg Monster naar binnen gewerkt 

0
- demon

-
- Feedback:
Tip voor de shout: Ashladan! 
0
what was won? what whas lost? will our deeds be remembered? Are they written on stone or in sand?
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!
- heavydeathmetal
- Ashladan member
-
- Feedback:
TIMMEEEEHHH
was erg populair bij mij in de buurt:P
tot een of andere gekke bels ineen bernadet riep:P toen werd het BERNADET
was erg populair bij mij in de buurt:P
tot een of andere gekke bels ineen bernadet riep:P toen werd het BERNADET
0
- Jamoll
- Ashladan member
- Feedback:
Vorig jaar op de invalide camping alle nachten geslapen als een roosje. Dit jaar gaat m'n manke maat niet mee, dus moeten we weer op de gewone camping. Die gele doppen zijn inderdaad ideaal en na een hele dag lopen en losgaan, ben ik sowieso kapot genoeg om in slaap te vallen. Dus tenzij ik het niet tref met mijn buren, zal ik ook dit jaar wel weer goed slapen.
Wij komen trouwens altijd in de vroege middag aan op donderdag. Nooit zin om me enorm te haasten, lekker op m'n gemakje een plek zoeken en m'n tent opzetten en de rest van de dag de heerlijke festivalsfeer opzoeken.
Wij komen trouwens altijd in de vroege middag aan op donderdag. Nooit zin om me enorm te haasten, lekker op m'n gemakje een plek zoeken en m'n tent opzetten en de rest van de dag de heerlijke festivalsfeer opzoeken.
0
- Pwnageboy

- Feedback:
Als je echt de beste plek wil moet je op ongeveer 10 minuten bij het hek midden in het veld gaan zitten * Sarcasm * Dan heb je op dag 3 een standaard pisgeur omdat iedereen daar tegen de hekken pist.. Echt geniaal ( gelukkig zat ik er niet ).
Verder is het idd aanschuiven.. Rustig rondlopen en een plekje zoeken is niet echt mogelijk..
Cheers!
Verder is het idd aanschuiven.. Rustig rondlopen en een plekje zoeken is niet echt mogelijk..
Cheers!
0
22 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Graspop metal meeting