GMM 2012: Leer de bands kennen.
- Hell Pig
- Ashladan member
-
- Feedback:
Re: GMM 2012: Leer de bands kennen.
Leviathan schreef:lost_soul_DT schreef:Adrenaline Mob
Het nummer geeft mij zo een Disturbed-gevoel (de groep)
Dat dacht ik ook meteen toen ik het liedje hoorde!
0
We drink your blood when the midnight sky is red!
Advertisement
- lost_soul_DT
- Ashladan member
- Feedback:
Hell Pig schreef:Leviathan schreef:lost_soul_DT schreef:Adrenaline Mob
Over Disturbed gesproken. Adrenaline Mob zoch naar een nieuwe bassist, en 3X raden wie de nieuwe bassist is: de Bassist van Disturbed (John Moyer)
Undaunted heeft inderdaad wat weg van Disturbed, maar ik ben om eerlijk te zijn toch meer voor Adrenaline Mob vooral vanwege Mike Portnoy en Rusell Allen...
0
- jehowi
- Ashladan member
-
- Feedback:
Adrenaline Mob is gewoon Disturbed in vermomming 
0
11 maart: Within Temptation @ Muziekgebouw Eindhoven
24 mei: Judas Priest & Saxon @ Lotto Arena Antwerpen
01-03 juni: Rock Am Ring
22-24 juni: Graspop Metal Meeting
16 juli: Blues Peer met John Fogerty
27 Juli: Suikerrock
5 en 7 augustus: Lokerse Feesten
19 augustus: Vostertfeesten
7 en 8 september: Appelpop
13 november: Within Temptation @ Sportpaleis
24 mei: Judas Priest & Saxon @ Lotto Arena Antwerpen
01-03 juni: Rock Am Ring
22-24 juni: Graspop Metal Meeting
16 juli: Blues Peer met John Fogerty
27 Juli: Suikerrock
5 en 7 augustus: Lokerse Feesten
19 augustus: Vostertfeesten
7 en 8 september: Appelpop
13 november: Within Temptation @ Sportpaleis
- lost_soul_DT
- Ashladan member
- Feedback:
een band die ik eigenlijk niet zo goed en ook nog niet zo lang ken, maar waar ik eens wat aandacht aan wil geven, is de band
The Treatment
The Treatment is een classic rock band (zoiets Scorpions-achtigs dus) uit Cambridge (UK) en aangesloten bij Spinefarm Records. Ze kennen een sound die te vergelijken is met die van Thin Lizzy, Aerosmith, AC/DC en Guns N Roses. Niets nieuws dus, maar ik vond de nummers die je kan beluisteren op hun myspace en facebook pagina zeker niet slecht (ze hebben overigens geen website), dus ik ben wel eens benieuwd hoe ze live zijn dus naar alle waarschijnlijkheid ga ik dan ook eens een kijkje nemen op Graspop. Overigens vind ik het ook zeer leuk dat er weer eens een paar jonge bands zijn die eens wat goeie ouwe Heavy Metal en Hardrock beginnen maken.
ze hebben ook een videoclip uitgebracht die je hieronder kan bekijken
The Treatment
The Treatment is een classic rock band (zoiets Scorpions-achtigs dus) uit Cambridge (UK) en aangesloten bij Spinefarm Records. Ze kennen een sound die te vergelijken is met die van Thin Lizzy, Aerosmith, AC/DC en Guns N Roses. Niets nieuws dus, maar ik vond de nummers die je kan beluisteren op hun myspace en facebook pagina zeker niet slecht (ze hebben overigens geen website), dus ik ben wel eens benieuwd hoe ze live zijn dus naar alle waarschijnlijkheid ga ik dan ook eens een kijkje nemen op Graspop. Overigens vind ik het ook zeer leuk dat er weer eens een paar jonge bands zijn die eens wat goeie ouwe Heavy Metal en Hardrock beginnen maken.
ze hebben ook een videoclip uitgebracht die je hieronder kan bekijken
0
- ydnar
- Ashladan member
-
- Feedback:
Eluveitie
Een Zwitserse folkmetal-band. Ze maken een mix van Keltische folk en melodeath, en gebruiken ook veel traditionele folkinstrumenten in hun muziek, zoals doedelzakken en draailieren.
De onderstaande link is Inis Mona, een van hun bekendste songs:
http://www.youtube.com/watch?v=iijKLHCQw5o&ob=av3e
Ugly Kid Joe
een Amerikaanse hardrockband die vooral begin jaren '90 erg succesvol was. De songs "Everything About You" en "Cats In The Cradle" zijn wereldwijd grote hits geworden en worden ook nu nog regelmatig gedraaid op de radio. In 1997 zijn ze uit elkaar gegaan en nu houden ze kennelijk een reünie.
De onderstaande link is een van hun wat minder bekende songs, Neighbor:
http://www.youtube.com/watch?v=OtNW88sgO04
Een Zwitserse folkmetal-band. Ze maken een mix van Keltische folk en melodeath, en gebruiken ook veel traditionele folkinstrumenten in hun muziek, zoals doedelzakken en draailieren.
De onderstaande link is Inis Mona, een van hun bekendste songs:
http://www.youtube.com/watch?v=iijKLHCQw5o&ob=av3e
Ugly Kid Joe
een Amerikaanse hardrockband die vooral begin jaren '90 erg succesvol was. De songs "Everything About You" en "Cats In The Cradle" zijn wereldwijd grote hits geworden en worden ook nu nog regelmatig gedraaid op de radio. In 1997 zijn ze uit elkaar gegaan en nu houden ze kennelijk een reünie.
De onderstaande link is een van hun wat minder bekende songs, Neighbor:
http://www.youtube.com/watch?v=OtNW88sgO04
0
- CCX666
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
Het is zeker niet de minst bekende maar misschien wel de meest miskende: Twisted Sister Iedereen kent hun grootste hits, I wanna rock, We're not gonna take it en The kids are back. Maar minstens even goed of zelfs nog beter zijn hun minder bekende nummers zoals: Like a knife in the back, Burn in hell, Leader of the pack, I am I'm me, SMF, The price, Under the blade en recenter 30. En live klinkt het allemaal nog wat beter 
0
I heard the sound, and now I am enlightened
My god is found, for all I need in life is loud
- Goddess of Rock
- The number of the beast
-
- Feedback:
CCX666 schreef:Het is zeker niet de minst bekende maar misschien wel de meest miskende: Twisted Sister Iedereen kent hun grootste hits, I wanna rock, We're not gonna take it en The kids are back. Maar minstens even goed of zelfs nog beter zijn hun minder bekende nummers zoals: Like a knife in the back, Burn in hell, Leader of the pack, I am I'm me, SMF, The price, Under the blade en recenter 30. En live klinkt het allemaal nog wat beter
Ben het helemaal met je eens
Leader of the pack en I am i'm me zijn echt goed
0
- icetea
- Metalgod
-
- Feedback:
Murielle schreef:CCX666 schreef:Het is zeker niet de minst bekende maar misschien wel de meest miskende: Twisted Sister Iedereen kent hun grootste hits, I wanna rock, We're not gonna take it en The kids are back. Maar minstens even goed of zelfs nog beter zijn hun minder bekende nummers zoals: Like a knife in the back, Burn in hell, Leader of the pack, I am I'm me, SMF, The price, Under the blade en recenter 30. En live klinkt het allemaal nog wat beter
Ben het helemaal met je eens![]()
Leader of the pack en I am i'm me zijn echt goeden ik kijk er zeker al naar uit om ze live te zien het schijnt dat hun shows geweldig zijn
Leader of the pack is wel een coverke van : Shangri-Las
0
Lemmy: "we never let you down before"
Mikkey: "we did once"
Lemmy: "yeh but i think we got away with it"
- Goddess of Rock
-
- Feedback:
icetea schreef:Murielle schreef:CCX666 schreef:Het is zeker niet de minst bekende maar misschien wel de meest miskende: Twisted Sister Iedereen kent hun grootste hits, I wanna rock, We're not gonna take it en The kids are back. Maar minstens even goed of zelfs nog beter zijn hun minder bekende nummers zoals: Like a knife in the back, Burn in hell, Leader of the pack, I am I'm me, SMF, The price, Under the blade en recenter 30. En live klinkt het allemaal nog wat beter
Leader of the pack en I am i'm me zijn echt goeden ik kijk er zeker al naar uit om ze live te zien het schijnt dat hun shows geweldig zijn
Wist dat al
0
- CCX666
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
Murielle schreef:icetea schreef:Murielle schreef:CCX666 schreef:Het is zeker niet de minst bekende maar misschien wel de meest miskende: Twisted Sister Iedereen kent hun grootste hits, I wanna rock, We're not gonna take it en The kids are back. Maar minstens even goed of zelfs nog beter zijn hun minder bekende nummers zoals: Like a knife in the back, Burn in hell, Leader of the pack, I am I'm me, SMF, The price, Under the blade en recenter 30. En live klinkt het allemaal nog wat beter
Wist dat alik draai toch al een tijdje mee
maar vind het beter van Twisted Sister
Pff, wie kent dat nu de Shangri-Las
0
I heard the sound, and now I am enlightened
- Goddess of Rock
-
- Feedback:
Hell Pig schreef:Leviathan schreef:lost_soul_DT schreef:Adrenaline Mob
yep inderdaad Disturbed
0
- Goddess of Rock
-
- Feedback:
CCX666 schreef:Murielle schreef:icetea schreef:Murielle schreef:CCX666 schreef:Het is zeker niet de minst bekende maar misschien wel de meest miskende: Twisted Sister Iedereen kent hun grootste hits, I wanna rock, We're not gonna take it en The kids are back. Maar minstens even goed of zelfs nog beter zijn hun minder bekende nummers zoals: Like a knife in the back, Burn in hell, Leader of the pack, I am I'm me, SMF, The price, Under the blade en recenter 30. En live klinkt het allemaal nog wat beter
Pff, wie kent dat nu de Shangri-LasMaar zoals Murielle zei Twisted Sister is beter!
Die Shangri-Las zijn er nog van uit MIJN ouders hun tijd
0
- icetea
- Metalgod
-
- Feedback:
Murielle schreef:CCX666 schreef:Murielle schreef:icetea schreef:Murielle schreef:CCX666 schreef:Het is zeker niet de minst bekende maar misschien wel de meest miskende: Twisted Sister Iedereen kent hun grootste hits, I wanna rock, We're not gonna take it en The kids are back. Maar minstens even goed of zelfs nog beter zijn hun minder bekende nummers zoals: Like a knife in the back, Burn in hell, Leader of the pack, I am I'm me, SMF, The price, Under the blade en recenter 30. En live klinkt het allemaal nog wat beter
Pff, wie kent dat nu de Shangri-LasMaar zoals Murielle zei Twisted Sister is beter!
Die Shangri-Las zijn er nog van uit MIJN ouders hun tijdDus je moet niet vragen
Ik herinner dat clipke ook niet meer,was toen nog maar 1 jaar en nog net niet met de muziek bezig
http://www.youtube.com/watch?v=FGQt6GY8nKA
0
Lemmy: "we never let you down before"
- Goddess of Rock
-
- Feedback:
- Goddess of Rock
-
- Feedback:
Over Slash wil ik het hebben
iedereen kent Slash als de gitarist van Guns n' roses
Maar wat hij voor mij goed heeft gedaan is vragen aan Myles Kennedy om de vaste zanger te worden
Myles Kennedy is ook de zanger van Alter bridge en heb hen dan ook aan het werk gezien tijdens een concert van Alter Bridge
De tweede soloplaat van Slash ligt in de winkels op 22 mei 2012 dus nog even wachten om het nieuw materiaal te beluisteren
http://www.youtube.com/watch?v=4byrMB9WIuQ
of deze
http://www.youtube.com/watch?v=vA9PDn8I ... ture=share
Maar wat hij voor mij goed heeft gedaan is vragen aan Myles Kennedy om de vaste zanger te worden
Myles Kennedy is ook de zanger van Alter bridge en heb hen dan ook aan het werk gezien tijdens een concert van Alter Bridge
De tweede soloplaat van Slash ligt in de winkels op 22 mei 2012 dus nog even wachten om het nieuw materiaal te beluisteren
http://www.youtube.com/watch?v=4byrMB9WIuQ
of deze
http://www.youtube.com/watch?v=vA9PDn8I ... ture=share
0
45 berichten
• Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Keer terug naar Graspop metal meeting