Ashladan op Facebook Ashladan op Twitter Ashladan op Google Plus Ashladan forum feed

Eerste festival

Headbangen maar!
Ashladan Hero
Feedback:

Re: Eerste festival

Ongelezen berichtdoor mrds » 26 mei 2011, 23:52

icetea schreef:Dieje mrds moet ge niet altijd geloven,er zijn wel stopcontacten zulle :wink:
Maar vergeet uwe verlengkabel dan niet :lol:

:lol:
0
Koning? ik ben een foking GOOOOD
De naam is Hoos... Dimi Windhoos!

Advertisement

Ashladan member
Feedback:

Ongelezen berichtdoor Tenrash » 28 mei 2011, 17:54

Cjmormon schreef:Jow guys nemen jullie iets van een koelbox achtig ding mee? of rippen ze die van me als ik die meeneem?

Ik heb tot nu toe naar elk festival 1 of 2 koelboxen meegenomen (afhankelijk van de hoeveelheid mensen)
Is idiaal, op zaterdag ochtend nog koude drankjes hebben. Daarna werkt het niet echt meer.
VOrig jaar is voor het eerst in de 4 jaar dat ik festivals doe iets gejat, namelijk een koelbox vol gehaktballen en een aantal stoeltjes.
Niet direct uit de tent, wel uit de "buitentent"
Als je een koelbox meeneemt, zorg dan dat die uit het zicht staat als je weg gaat, geld eigenlijk voor alles.
Alles wat zichtbaar is (zeker als je in de buurt van de weg zit) kan gejat worden.
0

Ashladan newbie
Feedback:

Ongelezen berichtdoor Cjmormon » 28 mei 2011, 20:17

Ik ga dit jaar met zn 2e dus das best weinig willen we veel menemen. verder ga ik met een koepeltentje voor 3 personen dus daar past best mijn rugzak en mijn weekendtas (doe ik tent en slaapzak ect in) en een koelbox in. hoop dat er ditjaar niet zoveel geript word als normaal (wat ik lees dan) als ik het iemand zie doen bij een optreden kan die iniedergeval een knal verwachten en een stoot de pit in:D als ik er een tegen kom dan het liefst bij Kreator:D die pitten zijn altijd zo gruwelijk
0

Ashladan member
Feedback:

Ongelezen berichtdoor jehowi » 30 mei 2011, 18:01

Ik moet alleen gaan omdat al mijn vrienden en mijn vriendin examens hebben rond die tijd =/ Mijn principe is altijd geweest: laat alle overbodige dingen thuis. Zelf neem ik enkele t-shirts mee, 1 trui voor als het regent of voor 's avonds als het afkoelt buiten, twee broeken, mijn ticket en boozebag(duh), mijn bankkaart en identiteitskaart die ik ergens weg steek waar ze hem niet gaan zoeken(portefeuille meenemen riskeer ik niet), een tandenborstel, tandpasta, handdoek, zeep, slaapzak, matras, kussen en tent. Eten neem ik niet mee en drank kan je sowieso toch daar krijgen. Neem enkel wat flessen water mee zodat ik in de tent nooit zonder zit. En waarschijnlijk neem ik iets mee om te lezen aangezien ik alleen moet gaan dit jaar, en een zaklamp met wat extra batterijen kan altijd van pas komen. En een gsm voor het alarm op te zetten zodat ik zeker geen bands mis die ik wil zien ^^
0
11 maart: Within Temptation @ Muziekgebouw Eindhoven
24 mei: Judas Priest & Saxon @ Lotto Arena Antwerpen
01-03 juni: Rock Am Ring
22-24 juni: Graspop Metal Meeting
16 juli: Blues Peer met John Fogerty
27 Juli: Suikerrock
5 en 7 augustus: Lokerse Feesten
19 augustus: Vostertfeesten
7 en 8 september: Appelpop
13 november: Within Temptation @ Sportpaleis

Share / Delen