Best Show 2011
- Panzerjäger
- Ashladan member
-
- Feedback:
Re: Best Show 2011
Ik ben helaas niet kunnen gaan maar ik zie hier vaak dezelfde namen terugkomen (Judas Priest, Slipknot, Iced Earth), maar ook BMTH. Die krijgen nogal vaak de wind van voren en de naam van emo... Ikzelf snap niet goed wat er aan is maar wat vonden jullie er zo goed aan? De show, de muziek, beide,...?
Hiermee probeer ik niemand aan te vallen dat ze BMTH goed vinden maar tis meer uit verbazing en interesse
Hiermee probeer ik niemand aan te vallen dat ze BMTH goed vinden maar tis meer uit verbazing en interesse
0
Advertisement
- Ragna

-
- Feedback:
Panzerjäger schreef:Ik ben helaas niet kunnen gaan maar ik zie hier vaak dezelfde namen terugkomen (Judas Priest, Slipknot, Iced Earth), maar ook BMTH. Die krijgen nogal vaak de wind van voren en de naam van emo... Ikzelf snap niet goed wat er aan is maar wat vonden jullie er zo goed aan? De show, de muziek, beide,...?
De invloeden van melodic-death en de harde vocals boeien me best wel...
Als ook de teksten waar ik me toevallig de laatste tijd een beetje kan in terugvinden.
Jep, ik ben iemand die de lyrics gaat opzoeken (als ik ze niet kan verstaan).
Ik vond bmth trouwens ook het beste van zondag.
0
- Machine Head
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
Heaven Shall Burn was een echte goede show vond ik. Het zat er met Endzeit van het begin goed op!
Arch Enemy was ook heel sterk!
Maar ik denk toch dat ik het meedst genoten heb van Pro-Pain om eerlijk te zijn, dat was van het begin tot het einde een heerlijk feestje voor mij!
Cavalera Conspiracy was ook weer bijzonder goed op dreef ook erg van genoten!
Arch Enemy was ook heel sterk!
Maar ik denk toch dat ik het meedst genoten heb van Pro-Pain om eerlijk te zijn, dat was van het begin tot het einde een heerlijk feestje voor mij!
Cavalera Conspiracy was ook weer bijzonder goed op dreef ook erg van genoten!
0
- Reminho
- Ashladan newbie
- Feedback:
Panzerjäger schreef:Ik ben helaas niet kunnen gaan maar ik zie hier vaak dezelfde namen terugkomen (Judas Priest, Slipknot, Iced Earth), maar ook BMTH. Die krijgen nogal vaak de wind van voren en de naam van emo... Ikzelf snap niet goed wat er aan is maar wat vonden jullie er zo goed aan? De show, de muziek, beide,...?
vond beide goed maar vooral de energie die uitgaat van de band, kunnen het publiek zo opzwepen zelfs al zijn de muzikale prestaties soms wat minder, vond ze echt goed op gmm en ben blij dat ik nog gaan kijken ben en geen plaats vanvoor bij slipknot hebt gezocht in de plaats
0
- Hotep
- Ashladan member
-
- Feedback:
Ik vond op vrijdag Dio Disciples schitterend, evenals Journey (die het naar mijn mening beter deed dan vorige keer), en Volbeat was prachtig!
Scorpions kon mij ook wel bevredigen
Op zaterdag:
- GHOST was de grote verrassing op zaterdag. Ik vond ze schitterend en heb echt genoten.
- Cradle of Filth deed het ook fenomenaal goed, hier heb ik eveneens goed genoten van de performance en vooral dan het feit dat ze oude nummers speelden (en mijn favorieten her ghost in the fog, nymphetamine en from the cradle to enslave).
Mijn ASBOLUTE HOOGTEPUNT was de schitterende twee uur en tien minuten durende show van JUDAS PRIEST!!!! Ik vond ze echt goddelijk en naar mijn mening zijn ze de titel 'metalgods' meer dan waardig. Rob Halford en de band hebben een waardig afscheid genomen en nog een laatste keer getoond waarom ze metalgods zijn. Schitterend, daar ga ik nog lang aan terug denken!
Zondag: op zondag niet veel vets naar mijn mening, heb maar drie bands bekeken:
- GWAR: was erg leuk, maar veel te druk en te warm in de tent
- Mastodon: heb ik niet gezien, maar lag op de weide: vond ze nogal saai klinken
- Rob Zombie: na Judas Priest het tweede beste optreden. Ik was echt super blij om ze EINDELIJK es te zien. Ze hadden een goeie setlist en goeie show. Ik stond zo goed als helemaal vooraan.
- Slipknot: ben geen fan, maar doordat ik ook redelijk dicht stond, op tweede rij (maar door het gemosh naar achteren gedreven :p) heb ik wel genoten van de show. Al vind ik eerlijk dat Zombie en Slipknot co-headliners moesten zijn en Rob Zombie eveneens recht had op anderhalf uur speeltijd. En als ik heel stout mag zijn, dan zou ik zelfs zeggen dat Rob Zombie mocht headlinenen ipv Slipknot.
Maar Slipknot heeft wel een betere prestatie neergezet dan in 2009.
Scorpions kon mij ook wel bevredigen
Op zaterdag:
- GHOST was de grote verrassing op zaterdag. Ik vond ze schitterend en heb echt genoten.
- Cradle of Filth deed het ook fenomenaal goed, hier heb ik eveneens goed genoten van de performance en vooral dan het feit dat ze oude nummers speelden (en mijn favorieten her ghost in the fog, nymphetamine en from the cradle to enslave).
Mijn ASBOLUTE HOOGTEPUNT was de schitterende twee uur en tien minuten durende show van JUDAS PRIEST!!!! Ik vond ze echt goddelijk en naar mijn mening zijn ze de titel 'metalgods' meer dan waardig. Rob Halford en de band hebben een waardig afscheid genomen en nog een laatste keer getoond waarom ze metalgods zijn. Schitterend, daar ga ik nog lang aan terug denken!
Zondag: op zondag niet veel vets naar mijn mening, heb maar drie bands bekeken:
- GWAR: was erg leuk, maar veel te druk en te warm in de tent
- Mastodon: heb ik niet gezien, maar lag op de weide: vond ze nogal saai klinken
- Rob Zombie: na Judas Priest het tweede beste optreden. Ik was echt super blij om ze EINDELIJK es te zien. Ze hadden een goeie setlist en goeie show. Ik stond zo goed als helemaal vooraan.
- Slipknot: ben geen fan, maar doordat ik ook redelijk dicht stond, op tweede rij (maar door het gemosh naar achteren gedreven :p) heb ik wel genoten van de show. Al vind ik eerlijk dat Zombie en Slipknot co-headliners moesten zijn en Rob Zombie eveneens recht had op anderhalf uur speeltijd. En als ik heel stout mag zijn, dan zou ik zelfs zeggen dat Rob Zombie mocht headlinenen ipv Slipknot.
Maar Slipknot heeft wel een betere prestatie neergezet dan in 2009.
0
20 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Graspop metal meeting