Auto en camping..
Eerste ongelezen • 7 berichten
• Pagina 1 van 1
- StroopWafelMonster

- Feedback:
Auto en camping..
Even een klein vraagje, ik kan het namelijk nergens echt duidelijk vinden..
Hoe zit het met je spullen in de auto en je plaats op de camping? Mag je je auto de camping oprijden? (Lijkt me niet maar misschien mag het toch wel je weet maar nooit..) Of moet je je spullen gewoon vanaf de parkeerplaats naar je tent slepen?
Sorry als je dit een domme vraag vind maar het is mijn eerste keer naar een festival en ik heb geen zin om het daar helemaal uit te zoeken.. xD
Hoe zit het met je spullen in de auto en je plaats op de camping? Mag je je auto de camping oprijden? (Lijkt me niet maar misschien mag het toch wel je weet maar nooit..) Of moet je je spullen gewoon vanaf de parkeerplaats naar je tent slepen?
Sorry als je dit een domme vraag vind maar het is mijn eerste keer naar een festival en ik heb geen zin om het daar helemaal uit te zoeken.. xD
0
Advertisement
- Eresol
- Ashladan member
- Feedback:
Re: Auto en camping..
Er is een aparte parkeerplaats en je moet dus van deze parkeerplaats naar de camping lopen. De afstand is goed te doen maar ik raad een steekwagentje wel aan.
0
- number_17

-
- Feedback:
- heavydeathmetal
- Ashladan member
-
- Feedback:
- number_17

-
- Feedback:
heavydeathmetal schreef:vorig jaar was het echt associaal ver...
Max 2 km he. Dus veel kan het nooit zijn geweest.
Maar met de zon, spullen, slecht wegdek en stof word eht een soort dodemans mars.
0
- MissMetal
- The number of the beast
-
- Feedback:
number_17 schreef:heavydeathmetal schreef:vorig jaar was het echt associaal ver...
Max 2 km he. Dus veel kan het nooit zijn geweest.
Maar met de zon, spullen, slecht wegdek en stof word eht een soort dodemans mars.
Max 2 km??? kweetniet hoor, het stuk straat van parking tot camping ingang misschien ja, maar eens je op de camping aankwam, en dan door diep zand moest ploeteren tot halverwege de camping, dat stuk was er mij toch teveel aan zenne... dan kom je toe, gooi je die tent daar, en zit je eerst even te bekomen voordat je het fut hebt om de tent te installeren...
0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Graspop metal meeting