1 dag GMM - voorbereiding
Eerste ongelezen • 14 berichten
• Pagina 1 van 1
- Argonian47
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
1 dag GMM - voorbereiding
Ok, ik heb m'n neef gebeld en binnen enkele dagen hebben we 2 ticketten voor GMM, zaterdag 25 juni. Nog een kleine 2 maanden, and it's time to party!
But then shit happens...
Dit is mijn allereerste festival, dus ga ik maar 1 dag, maar ik heb geen flauw idee hoe dat in z'n werk gaat. Ik heb nogal een controledrang, en een festival is meestal een plaats van losbandigheid en dergelijke, dus ik zit toch met wat vragen. Ik heb een lijstje gemaakt met spullen die ik meeneem, maar ik weet niet of dat alles is, gelieve mij te melden indien ik iets ben vergeten:
- ID kaart
- bankkaart
- SIS-kaart
- Geld
- GSM
- fototoestel
- Regencape (in geval van slecht weer)
Nu heb ik nog enkele vragen:
- Hoeveel geld zou ik best meenemen?
- Hoe ga je zakkenrollen het beste tegen? (geld in je schoenen steken, LOL.)
- Zou ik alles in m’n broekzakken steken, of neem ik beter een rugzak of klein tasje mee? (locker huren?)
Waarschijlijk zullen me nog wat vragen later te binnen vallen. Gelieve deze vragen alstublieft te beantwoorden.
Dank u!
But then shit happens...
Dit is mijn allereerste festival, dus ga ik maar 1 dag, maar ik heb geen flauw idee hoe dat in z'n werk gaat. Ik heb nogal een controledrang, en een festival is meestal een plaats van losbandigheid en dergelijke, dus ik zit toch met wat vragen. Ik heb een lijstje gemaakt met spullen die ik meeneem, maar ik weet niet of dat alles is, gelieve mij te melden indien ik iets ben vergeten:
- ID kaart
- bankkaart
- SIS-kaart
- Geld
- GSM
- fototoestel
- Regencape (in geval van slecht weer)
Nu heb ik nog enkele vragen:
- Hoeveel geld zou ik best meenemen?
- Hoe ga je zakkenrollen het beste tegen? (geld in je schoenen steken, LOL.)
- Zou ik alles in m’n broekzakken steken, of neem ik beter een rugzak of klein tasje mee? (locker huren?)
Waarschijlijk zullen me nog wat vragen later te binnen vallen. Gelieve deze vragen alstublieft te beantwoorden.
Dank u!
0
Fuck elitism!
Live and let live!
Live and let live!
Advertisement
- cedric

-
- Feedback:
Re: 1 dag GMM - voorbereiding
Voor 1 dagje heb je niet super veel nodig hoor, je ticket, natuurlijk pasport (verplicht), en nog wat zever
Voor je geld moet je goed opletten vooral als je vooraan wil staan bij groepen, ben vorig jaar zelf bestolen dusja:p Je moet je geld dus gwn goed wegsteken achter rits met slotje aan bv :d
Voor je geld moet je goed opletten vooral als je vooraan wil staan bij groepen, ben vorig jaar zelf bestolen dusja:p Je moet je geld dus gwn goed wegsteken achter rits met slotje aan bv :d
0
Spoiler
- demon

-
- Feedback:
Geld, denk dat je met 50 euro/dag wel toekomt als je regelmatig buiten de weide gaat eten 

0
what was won? what whas lost? will our deeds be remembered? Are they written on stone or in sand?
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!
Take a look at the open gate! Walk on and don't be afraid!
- 75metallicat
- Metalgodin
-
- Feedback:
Die tasjes heeft 'ne "proffesionele" zakkenroller zo doorgesneden of open volgens mij.
Ik heb zelf bijna niks bij als ik de wei op ga.
Geld (in een polsbandje) en ne gsm.
Gsm is al vervelend genoeg om bij te houden.
Gene pas, bankkaarten (heb afkeer van die dingen), siskaart, kodak (moet ik ook al niet van weten op een festival), ...
Wou vorig jaar wel wat dingen kopen op de metalmarket maar is dan weer vervelend om bij te houden, dus niks gekocht, is ook weer stom.
Toch maar ne locker huren dit jaar denk ik, maar zijn wel belachelijk duur.
Als ge met een paar kunt samenleggen is wel fijner, kunt ge de kosten delen.
Ik heb zelf bijna niks bij als ik de wei op ga.
Geld (in een polsbandje) en ne gsm.
Gsm is al vervelend genoeg om bij te houden.
Gene pas, bankkaarten (heb afkeer van die dingen), siskaart, kodak (moet ik ook al niet van weten op een festival), ...
Wou vorig jaar wel wat dingen kopen op de metalmarket maar is dan weer vervelend om bij te houden, dus niks gekocht, is ook weer stom.
Toch maar ne locker huren dit jaar denk ik, maar zijn wel belachelijk duur.
Als ge met een paar kunt samenleggen is wel fijner, kunt ge de kosten delen.
0
Wij vrouwen worden als engel geboren...wanneer iemand onze vleugels breekt, vliegen wij gewoon verder.....op een bezem!
- r03l
- Ashladan Hero
-
- Feedback:
Fototoestel is imo niet nodig.
Heb vorig jaar 120 euro op 3 dagen in de metal market uitgegeven
voor eten/drinken 80 euro ofzo.
Vergeet ook zeker geen oordoppen!
Heb vorig jaar 120 euro op 3 dagen in de metal market uitgegeven
voor eten/drinken 80 euro ofzo.Vergeet ook zeker geen oordoppen!
0
- icetea
- Metalgod
-
- Feedback:
Wat neem ik mee:NIETS,alles ligt daar voor te rapen
Serieus nu,Ticket(ben vroeger al een keer terug moeten rijden,lag nog op het nachtkastje
)
Geld (niet te veel als je toch een bankkaart mee neemt,je kan daar geld afhalen)
De rest van die spullen die je wil meenemen,koop dan zo een ding dat je rond u middel kunt doen zodat je het op je buik draagt,dan moeten het al straffe gasten zijn om het te stelen
Of je moet een fototoestel uit de jaren 80 hebben die moet je dan wel op je rug dragen
Serieus nu,Ticket(ben vroeger al een keer terug moeten rijden,lag nog op het nachtkastje
Geld (niet te veel als je toch een bankkaart mee neemt,je kan daar geld afhalen)
De rest van die spullen die je wil meenemen,koop dan zo een ding dat je rond u middel kunt doen zodat je het op je buik draagt,dan moeten het al straffe gasten zijn om het te stelen
Of je moet een fototoestel uit de jaren 80 hebben die moet je dan wel op je rug dragen
0
Lemmy: "we never let you down before"
Mikkey: "we did once"
Lemmy: "yeh but i think we got away with it"
Mikkey: "we did once"
Lemmy: "yeh but i think we got away with it"
- 75metallicat
- Metalgodin
-
- Feedback:
r03l schreef:Vergeet ook zeker geen oordoppen!
ja, dat is juist!!!
die was ik vorig jaar vergeten
en in 1 tent was het echt niet te doen zonder En hoeveelheid geld is inderdaad afhankelijk van wat ge ook nog wilt uitgeven tijdens het shoppen ja, niet enkel de drank en food.
Ze hebben daar echt wel sjieke dingen die ge niet overal gaat vinden.
0
Wij vrouwen worden als engel geboren...wanneer iemand onze vleugels breekt, vliegen wij gewoon verder.....op een bezem!
- Hotep
- Ashladan member
-
- Feedback:
Wat ik meeheb op de weide: GSM en portefeuille.
Geld: hangt af van wat je plannen zijn (vb. metalmarkt).
Ik neem nooit een bankkaart mee naar een festival, enkel cash.
met 50 euro per dag kom je ZEKER toe.
Ik denk dit jaar ook oordopjes mee te nemen. Vond die eerst overbodig en stom, maar het aantal klachten van mensen met gehoorschade blijft toenemen, dus denk die toch maar te dragen.
Misschien dat die decibelverlagingsnorm toch geen zo'n slecht idee is, zolang ze niet gaan overdrijven natuurlijk.
Geld: hangt af van wat je plannen zijn (vb. metalmarkt).
Ik neem nooit een bankkaart mee naar een festival, enkel cash.
met 50 euro per dag kom je ZEKER toe.
Ik denk dit jaar ook oordopjes mee te nemen. Vond die eerst overbodig en stom, maar het aantal klachten van mensen met gehoorschade blijft toenemen, dus denk die toch maar te dragen.
Misschien dat die decibelverlagingsnorm toch geen zo'n slecht idee is, zolang ze niet gaan overdrijven natuurlijk.
0
- number_17

-
- Feedback:
Vorig jaar deed ik altijd een groot deel van mijn geld in de bh van mijn vriendin. Werkte prima.
Draag het altijd op verschillende locaties.
Ook in mijn tent leg ik zo op veel verschillende plekken 10 euro.
Draag het altijd op verschillende locaties.
Ook in mijn tent leg ik zo op veel verschillende plekken 10 euro.
0
- 75metallicat
- Metalgodin
-
- Feedback:
O ja: als ge echt geen risico's wilt lopen: zonnecréme en misschien ook pet tegen zonneslag (kunt niet goed in de schaduw) en zonnebril.
En verder, ge weet maar nooit: condooms.
En verder, ge weet maar nooit: condooms.
0
- Argonian47
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
Allemaal hartelijk bedankt, dit heeft me heel erg geholpen! 

0
Fuck elitism!
Live and let live!
Live and let live!
- kaviak
- Ashladan member
-
- Feedback:
demon schreef:Geld, denk dat je met 50 euro/dag wel toekomt als je regelmatig buiten de weide gaat eten
euhh 50 euro per dag sorry maar daar kom ik dus echt niet mee toe was vorig jaar kleine 300 euro kwijt

0
- empty.words
- Ashladan newbie
-
- Feedback:
ben je bvb met de auto laat je alle waardepapieren of sleutels van je huis gewoon achter
wat je niet meehebt kun je niet gepikt/kwijtraken
al wat je nodig hebt is geld (voorzie een budget volgens je dorst/honger) & je ticket
je geld zet je meteen om in bonnetjes & vervolgens moet je enkel daar nog zorg voor dragen
ben je geen zuiplap/veelvraat is 50 euro best ruim
ben je in groep of met friends kan een gsm handig zijn voor als je elkaar uit het oog verliest
maar je kan gewoon een rally point uitkiezen waar je dan weer afspreekt
enjoy your 1st fest..
wat je niet meehebt kun je niet gepikt/kwijtraken
al wat je nodig hebt is geld (voorzie een budget volgens je dorst/honger) & je ticket
je geld zet je meteen om in bonnetjes & vervolgens moet je enkel daar nog zorg voor dragen
ben je geen zuiplap/veelvraat is 50 euro best ruim
ben je in groep of met friends kan een gsm handig zijn voor als je elkaar uit het oog verliest
maar je kan gewoon een rally point uitkiezen waar je dan weer afspreekt
enjoy your 1st fest..

0
-> Marantz SR7005 / UD5005 / Canton Vento 890 DC <-
Beauty in Chaos & Entropy...
>>> additional info <<<
Beauty in Chaos & Entropy...
>>> additional info <<<
- MissMetal
- The number of the beast
-
- Feedback:
Toen ik niet op de camping bleef slapen huurde ik sowieso wel een safetylocker.
Ok, je betaalt er redelijk wat voor, maar je moet alles niet meesleuren.
In de safetylocker: autosleutels, portefeuille, regenjas, trui, zonnecrème, boozebag
Wat ik zelf altijd bij me hield: pet, camera, gsm en polsbandje met voorraadje graspopmunten (rest bleef in safetylocker tot voorraad in polsbandje op was)
Ik nam gewoon genoeg geld mee voor het geval ik iets wou kopen, maar had nooit geld bij me (nu nog altijd niet)
Het geld blijft ten alle tijde in de safetylocker, en als ik besloot effe naar de markt te gaan dan ging ik mijn geld oppikken in de lockers.
Ok, je betaalt er redelijk wat voor, maar je moet alles niet meesleuren.
In de safetylocker: autosleutels, portefeuille, regenjas, trui, zonnecrème, boozebag
Wat ik zelf altijd bij me hield: pet, camera, gsm en polsbandje met voorraadje graspopmunten (rest bleef in safetylocker tot voorraad in polsbandje op was)
Ik nam gewoon genoeg geld mee voor het geval ik iets wou kopen, maar had nooit geld bij me (nu nog altijd niet)
Het geld blijft ten alle tijde in de safetylocker, en als ik besloot effe naar de markt te gaan dan ging ik mijn geld oppikken in de lockers.
0
If people were meant to POP out of bed, we'd all sleep in toasters
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Graspop metal meeting